Ljudbojen.com
https://ljudbojen.com/

Vilket fel på AC15H1TV? Anyone?
https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=24&t=72832
Page 1 of 1

Author:  Alias123 [ 19 May 2012, 18:52 ]
Post subject:  Vilket fel på AC15H1TV? Anyone?

EF86-kanalen funkar som den skulle idag.

Men när jag växlar över till topboostkanalen funkar den bra tills jag "dammar till" ordentligt (hårt anslag) - då dyker den liksom bara och spelar typ 1/10 så högt...

Drar jag ur pluggen ur input och pluggar in igen så är den helt OK igen - tills jag tar i ordentligt och då blir det samma visa igen...

Spelar jag lite försiktigt med löst anslag är allt OK, men gräver jag i ordentligt dyker den bara och jag måste dra ur och plugga in igen.

Vad kan det vara? Förstegsrör som krånglar...?

Author:  Alias123 [ 29 May 2012, 21:50 ]
Post subject:  Re: Vilket fel på AC15H1TV? Anyone?

Testade igår och på hög volym händer samma sak igen....

Testade idag - denna ggn på typ lägenhetsvolym - och då händer det inte.

Help!

Author:  Alias123 [ 17 Jun 2012, 20:12 ]
Post subject:  Re: Vilket fel på AC15H1TV? Anyone?

Bump

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/