| Ljudbojen.com https://ljudbojen.com/ |
|
| Vilket fel på AC15H1TV? Anyone? https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=24&t=72832 |
Page 1 of 1 |
| Author: | Alias123 [ 19 May 2012, 18:52 ] |
| Post subject: | Vilket fel på AC15H1TV? Anyone? |
EF86-kanalen funkar som den skulle idag. Men när jag växlar över till topboostkanalen funkar den bra tills jag "dammar till" ordentligt (hårt anslag) - då dyker den liksom bara och spelar typ 1/10 så högt... Drar jag ur pluggen ur input och pluggar in igen så är den helt OK igen - tills jag tar i ordentligt och då blir det samma visa igen... Spelar jag lite försiktigt med löst anslag är allt OK, men gräver jag i ordentligt dyker den bara och jag måste dra ur och plugga in igen. Vad kan det vara? Förstegsrör som krånglar...? |
|
| Author: | Alias123 [ 29 May 2012, 21:50 ] |
| Post subject: | Re: Vilket fel på AC15H1TV? Anyone? |
Testade igår och på hög volym händer samma sak igen.... Testade idag - denna ggn på typ lägenhetsvolym - och då händer det inte. Help! |
|
| Author: | Alias123 [ 17 Jun 2012, 20:12 ] |
| Post subject: | Re: Vilket fel på AC15H1TV? Anyone? |
Bump |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|