
vilka filter-kondingar till spänningsförsörjningen?
Har en trafo med 2 x 12 ut som jag tänkte glätta.
Ett exempel jag har kollat på har kondingar på 4700uF. Mina största jag har hemma är 2st 25V 2200uF och ett helt gäng 470uF.
Bör man parallellkoppla ett par stycken för att komma upp i runt 5000uF eller kan man komma undan med mindre?