| Ljudbojen.com https://ljudbojen.com/ |
|
| OT: Jackplatta till högtalarlåda köpes https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=24&t=72682 |
Page 1 of 1 |
| Author: | busse [ 14 May 2012, 13:57 ] |
| Post subject: | OT: Jackplatta till högtalarlåda köpes |
Testar här också då det varit dött på köpes, det är väl större chans här. Skulle behöva en jacka platta till en högtalarlåda för antingen ett eller två telejack, nån som har någon platta över att sälja? |
|
| Author: | Racing [ 14 May 2012, 18:40 ] |
| Post subject: | Re: OT: Jackplatta till högtalarlåda köpes |
Inte omöjligt. Kan kolla,men det blir först imorgon. |
|
| Author: | busse [ 14 May 2012, 18:47 ] |
| Post subject: | Re: OT: Jackplatta till högtalarlåda köpes |
Racing wrote: Inte omöjligt. Kan kolla,men det blir först imorgon. Låter ut bra. |
|
| Author: | busse [ 19 May 2012, 07:38 ] |
| Post subject: | Re: OT: Jackplatta till högtalarlåda köpes |
Även en jack cup till Telecaster skulle kunna funka, nån som har över en kromad jack kopp till Tele? |
|
| Author: | Tubis [ 19 May 2012, 20:50 ] |
| Post subject: | Re: OT: Jackplatta till högtalarlåda köpes |
Om du skickar mig ett färdigt frankerat sånt där vadderat post brev med din adress nedskriven på stort nog att knö ned en platta i så har jag en för två element med två telejackingångar och switch mellan mono och stereo. Så får du den gratis. Den är rektangulär Höjd 9cm Bredd 13.5cm Djup 5cm och väger 150gram. Djupe kan göras mindre vid skeppning om man skruvar ur potarna. Det sitter fyra st långa kablar ut från kretskortet för högtalaransutningen med. |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|