| Ljudbojen.com https://ljudbojen.com/ |
|
| Högtalare till Fender 160PS https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=24&t=72610 |
Page 1 of 1 |
| Author: | Kucera [ 11 May 2012, 20:23 ] |
| Post subject: | Högtalare till Fender 160PS |
Har kommit över ett gamalt PA från fender men jag saknar ett par utav högtalarna. Så jag tänkte pröva lyckan här å se om någon har dom liggandes Så finns de där ute någonstans så köper jag dom av dig. De är 3x10" och 10.6ohm styck (lurigt ohmtal, därför jag helst vill ha de andra paret med) och ser ut så här: http://farm8.staticflickr.com/7222/7177 ... 52b1_b.jpg |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|