| Ljudbojen.com https://ljudbojen.com/ |
|
| Laney OT (säljes) #6093 https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=24&t=72607 |
Page 1 of 1 |
| Author: | rudmark [ 11 May 2012, 20:08 ] |
| Post subject: | Laney OT (säljes) #6093 |
Ja den hamnar väl rättare här. ![]() Nummer 6093, från en TT20, passar även LC-15 serien , och de flesta Cub´s Plug-n-play s.a.s. 230:- inklusive frakt? Satte dit en 1/2 kilos från tysk firma, blev bättre bas och lite mer skimmer/upplösning. Värt? Nja....högtalarbyte ger mer. |
|
| Author: | Tubis [ 11 May 2012, 20:16 ] |
| Post subject: | Re: Laney OT (säljes) #6093 |
rudmark wrote: Satte dit en 1/2 kilos från tysk firma, blev bättre bas och lite mer skimmer/upplösning. Värt? Nja....högtalarbyte ger mer. |
|
| Author: | rudmark [ 11 May 2012, 20:44 ] |
| Post subject: | Re: Laney OT (säljes) #6093 |
Tubis wrote: rudmark wrote: Satte dit en 1/2 kilos från tysk firma, blev bättre bas och lite mer skimmer/upplösning. Värt? Nja....högtalarbyte ger mer. Jamen det har jag ju gjort......Med en Celestion K12-85 eller en Fane 12/80....nöjd, men denna blev över... |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|