| Ljudbojen.com https://ljudbojen.com/ |
|
| HAHAHA, UNDERBART!!!!! https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=24&t=72307 |
Page 1 of 1 |
| Author: | Plexiglas [ 04 May 2012, 09:24 ] |
| Post subject: | HAHAHA, UNDERBART!!!!! |
http://www.ebay.com/itm/221003649119?ru=http%3A%2F%2Fwww.ebay.com%2Fsch%2Fi.html%3F_from%3DR40%26_nkw%3D221003649119%26_rdc%3D1 |
|
| Author: | AxxChild [ 04 May 2012, 10:33 ] |
| Post subject: | Re: HAHAHA, UNDERBART!!!!! |
Fy fan |
|
| Author: | Racing [ 04 May 2012, 11:29 ] |
| Post subject: | Re: HAHAHA, UNDERBART!!!!! |
...alllvarligt.? Nån måste ju ha tryckt dit en siffra eller två för mkt. Antingen det,eller så håller man på å renoverar en rysk rymdraket från tidigt -70 som måste e de vintagekorrekta piporna.. |
|
| Author: | Amp Healer [ 04 May 2012, 17:53 ] |
| Post subject: | Re: HAHAHA, UNDERBART!!!!! |
In the photos you will what looks like corrosion on the pins, it is not corrosion, it is dust from the packing foam that is stuck to the gold pins. Damm??? Om det hade varit damm så hade det ju varit en smal sak att ta bort den,,,Damm my ass,,,, bild 6 enligt mitt fömenade visar tydlig oxsidering. |
|
| Author: | VacuumVoodoo [ 04 May 2012, 18:06 ] |
| Post subject: | Re: HAHAHA, UNDERBART!!!!! |
Oxiderad guld? |
|
| Author: | Amp Healer [ 04 May 2012, 18:10 ] |
| Post subject: | Re: HAHAHA, UNDERBART!!!!! |
VacuumVoodoo wrote: Oxiderad guld? Nä, men titta igen så ser mer ut som oxid kommit ut där guldet inte varit heltäckande. |
|
| Author: | bb5000 [ 04 May 2012, 18:28 ] |
| Post subject: | Re: HAHAHA, UNDERBART!!!!! |
Racing wrote: ...alllvarligt.? Nån måste ju ha tryckt dit en siffra eller två för mkt. Antingen det,eller så håller man på å renoverar en rysk rymdraket från tidigt -70 som måste e de vintagekorrekta piporna.. Det är väl nordkoreanerna som kommit på hur de ska fixa den där raketen som pajade sist.. |
|
| Author: | Svullo [ 04 May 2012, 23:02 ] |
| Post subject: | Re: HAHAHA, UNDERBART!!!!! |
Var det Knut som knep dom??? |
|
| Author: | pikehead [ 05 May 2012, 00:16 ] |
| Post subject: | Re: HAHAHA, UNDERBART!!!!! |
20435 spänn. Det var nog guldpinnarna som gjorde det (oxiderade eller inte). |
|
| Author: | Plexiglas [ 06 May 2012, 19:38 ] |
| Post subject: | Re: HAHAHA, UNDERBART!!!!! |
Svullo wrote: Var det Knut som knep dom??? Haha, in your dreams, nä jag har alla rör och några till som jag och mina medspelare kan tänkas behöva under tre livstider. |
|
| Author: | Svullo [ 09 May 2012, 16:06 ] |
| Post subject: | Re: HAHAHA, UNDERBART!!!!! |
Är redan avunds.. Såja, vrid om kniven bara... |
|
| Author: | Jo E [ 09 May 2012, 18:55 ] |
| Post subject: | Re: HAHAHA, UNDERBART!!!!! |
Man får hoppas att dom låter fint... |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|