| Ljudbojen.com https://ljudbojen.com/ |
|
| Master före concertina https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=24&t=72303 |
Page 1 of 1 |
| Author: | Izzy [ 04 May 2012, 06:23 ] |
| Post subject: | Master före concertina |
Försöker hitta lite info om hur det görs bäst, men går bet för stunden. Någon som kan tala om hur man bäst bootstrappar concertinan i denna Bassking? Kan man byta 1M mot en pot (värde?)? Bör man lägga till en konding efter + gridresistor? ![]() /Gunnar |
|
| Author: | Amp Healer [ 04 May 2012, 18:19 ] |
| Post subject: | Re: Master före concertina |
Enklare än du vad du tror byt 1M (R3?) mot en pot, värdet på potten kan var 100K-1M, men ett motstånd på vipern är att rekomendera 10-100K även mer kan vara intressant. |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|