Ljudbojen.com
https://ljudbojen.com/

Master före concertina
https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=24&t=72303
Page 1 of 1

Author:  Izzy [ 04 May 2012, 06:23 ]
Post subject:  Master före concertina

Försöker hitta lite info om hur det görs bäst, men går bet för stunden. Någon som kan tala om hur man bäst bootstrappar concertinan i denna Bassking? Kan man byta 1M mot en pot (värde?)? Bör man lägga till en konding efter + gridresistor?

Image

/Gunnar

Author:  Amp Healer [ 04 May 2012, 18:19 ]
Post subject:  Re: Master före concertina

Enklare än du vad du tror byt 1M (R3?) mot en pot, värdet på potten kan var 100K-1M, men ett motstånd på vipern är att rekomendera 10-100K även mer kan vara intressant.

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/