| Ljudbojen.com https://ljudbojen.com/ |
|
| Trodde aldrig att jag skulle ställa mig i kö... https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=24&t=72123 |
Page 1 of 1 |
| Author: | VacuumVoodoo [ 29 Apr 2012, 11:42 ] |
| Post subject: | Trodde aldrig att jag skulle ställa mig i kö... |
för en ny Marshall men det är precis vad jag har gjort. |
|
| Author: | Sustain [ 29 Apr 2012, 11:46 ] |
| Post subject: | Re: Trodde aldrig att jag skulle ställa mig i kö... |
OK, jag förlåter dig. Den ÄR Cool, i dubbel bemärkelse! |
|
| Author: | Burner [ 29 Apr 2012, 11:54 ] |
| Post subject: | Re: Trodde aldrig att jag skulle ställa mig i kö... |
Frågan är när första modden på den kommer? |
|
| Author: | Tubis [ 29 Apr 2012, 12:02 ] |
| Post subject: | Re: Trodde aldrig att jag skulle ställa mig i kö... |
Fast den där borde du väl lätt kunnat bygga själv......... |
|
| Author: | Martin Kuhn [ 29 Apr 2012, 12:03 ] |
| Post subject: | Re: Trodde aldrig att jag skulle ställa mig i kö... |
Perfekt för cryorören... |
|
| Author: | Jo E [ 29 Apr 2012, 14:51 ] |
| Post subject: | Re: Trodde aldrig att jag skulle ställa mig i kö... |
Ja det ska nog vara kall bias på den........och kall biras i den |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|