View unanswered posts | View active topics It is currently 25 Jun 2026, 18:03



Reply to topic  [ 13 posts ] 
Passa på en kanonsnygg förstärkare 
Author Message

Joined: 01 Jan 2008, 18:58
Posts: 1487
Post Passa på en kanonsnygg förstärkare
Undrar om den här killen kan lära ut hur man klär en förstärkare?
http://www.ebay.com/itm/1957-DANELECTRO ... 3cc5235957


19 Apr 2012, 19:22
Profile WWW
User avatar

Joined: 16 Dec 2005, 23:50
Posts: 947
Location: Bollnäs
Post Re: Passa på en kanonsnygg förstärkare
Haha!

_________________
Hasse.


19 Apr 2012, 20:37
Profile

Joined: 09 Mar 2009, 17:33
Posts: 2462
Location: Karlshamn
Post Re: Passa på en kanonsnygg förstärkare
Wow! :lol:

_________________
Blow On!

http://www.myspace.com/henhousebluesband


20 Apr 2012, 10:05
Profile WWW
User avatar

Joined: 22 Oct 2009, 12:45
Posts: 651
Post Re: Passa på en kanonsnygg förstärkare
Ser ut som en gummiblöja :shock:

_________________
Mina byggen...
http://www.facebook.com/tappamps
http://www.tappamps.com


20 Apr 2012, 10:31
Profile

Joined: 01 Jan 2008, 18:58
Posts: 1487
Post Re: Passa på en kanonsnygg förstärkare
farbrortäpp wrote:
Ser ut som en gummiblöja :shock:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Kinky amp!!


20 Apr 2012, 13:31
Profile WWW
User avatar

Joined: 27 Dec 2007, 21:55
Posts: 2892
Location: Uppsala
Post Re: Passa på en kanonsnygg förstärkare
Jag tror den är uppblåsbar.....


20 Apr 2012, 16:32
Profile

Joined: 30 Dec 2009, 21:27
Posts: 733
Location: Malmö
Post Re: Passa på en kanonsnygg förstärkare
rudmark wrote:
Jag tror den är uppblåsbar.....

Kanske något för stranden eller poolen nu när det börjar bli varmare?

_________________
I övrigt har jag ingen åsikt.


20 Apr 2012, 17:17
Profile

Joined: 13 Jan 2008, 13:12
Posts: 1687
Location: Degerfors
Post Re: Passa på en kanonsnygg förstärkare
Fördelen är att man slipper case för den är ju stötsäker... :idea:

_________________
/Marko


20 Apr 2012, 17:35
Profile
User avatar

Joined: 19 Jun 2005, 09:35
Posts: 5459
Location: Uppsala-la-la-la
Post Re: Passa på en kanonsnygg förstärkare
Krockkudde? :roll:

/R

_________________
"Art is the last thing I'm worried about when I'm writing a song. As far as I'm concerned, art is just short for 'Arthur'." - Keith Richards


20 Apr 2012, 19:08
Profile

Joined: 17 Sep 2009, 10:01
Posts: 351
Location: Lidingö
Post Re: Passa på en kanonsnygg förstärkare
KÖP! 10% går till ett barnsjukhus.


22 Apr 2012, 08:20
Profile WWW

Joined: 27 Dec 2007, 17:17
Posts: 2436
Location: Tjörn
Post Re: Passa på en kanonsnygg förstärkare
Om man rullar ner i annonsen syns hur välgjort arbetet är, baksidesbilderna är i en klass för sig...

Rätt cool sak annars... :)

_________________
/Lennart


22 Apr 2012, 15:13
Profile

Joined: 01 Jan 2008, 18:58
Posts: 1487
Post Re: Passa på en kanonsnygg förstärkare
Om man bortser från klädseln så är det en riktigt go stärkare. Som en 5E3 på steroider ungefär.


22 Apr 2012, 15:42
Profile WWW
User avatar

Joined: 15 Jan 2008, 22:13
Posts: 1860
Location: skaraborg
Post Re: Passa på en kanonsnygg förstärkare
Renegade wrote:
Krockkudde? :roll:

/R

kRock "n" roll :?

_________________
ralvejd@pc010:~$
Generalist, kan inget om allt


23 Apr 2012, 23:19
Profile
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 13 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software.