| Ljudbojen.com https://ljudbojen.com/ |
|
| Värde på Greenbacks? https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=24&t=70529 |
Page 1 of 1 |
| Author: | Kucera [ 18 Mar 2012, 17:44 ] |
| Post subject: | Värde på Greenbacks? |
Jag har kommit över 4st G12M Greenbacks som är "dopade" Ett utav elementen är lagade (se bild nr3). Men dom spelar som en dröm. Låter riktigt bra även om man pressar dom. Vad skulle dessa kunna vara värda? Och jag har lite dålig koll på dateringen av dem. Någon som kan hjälpa till? Attachment: IMG_0361.gif [ 203.01 KiB | Viewed 607 times ] Attachment: IMG_0362.gif [ 162.93 KiB | Viewed 607 times ] Attachment: IMG_0363.gif [ 227.01 KiB | Viewed 607 times ] Attachment: IMG_0364.gif [ 172.75 KiB | Viewed 607 times ] Attachment: IMG_0365.gif [ 209.05 KiB | Viewed 607 times ] |
|
| Author: | emaushenric [ 18 Mar 2012, 23:09 ] |
| Post subject: | Re: Värde på Greenbacks? |
GC3 borde betyda 3:e Juli 1970. Alltså pre rola. Efterfrågan styr priset men mellan 1-1500kr per element skulle jag tippa på, kanske lite mer om det är en matchad kvartett, fast då ska de helst inte vara lagade. Har ett par från greenbacks från 1970 själv som jag gillar skarpt! |
|
| Author: | Kucera [ 18 Mar 2012, 23:30 ] |
| Post subject: | Re: Värde på Greenbacks? |
Nej absolut är det väl så. Det är ju bara ett som är lagat men den låter allt bra ändå. Jag kan ju inte svära på att de kommer från samma låda om ja säger så. Men nog ser de ut att göra de iaf. Men visst låter de fint. Synd att de är "dopade" bara. Funderar nämligen på att sälja 2 av dem. Behövde bara 2 till min 212a. Nu när jag har dig Henric på linjen så PMar ja sig om våran senaste konversation. |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|