| Ljudbojen.com https://ljudbojen.com/ |
|
| Hoppsan... https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=24&t=70456 |
Page 1 of 1 |
| Author: | J.H. [ 16 Mar 2012, 19:36 ] |
| Post subject: | Hoppsan... |
http://vend.se/ad.php?103312 |
|
| Author: | Tubis [ 16 Mar 2012, 19:42 ] |
| Post subject: | Re: Hoppsan... |
J.H. wrote: http://vend.se/ad.php?103312 50 lök alltså......jag tror inte han får sålt den...... |
|
| Author: | Izzy [ 16 Mar 2012, 19:44 ] |
| Post subject: | Re: Hoppsan... |
Vilket kap. Bara 50. För det priset kan man bygga två BB, skicka till Folkesson för mod och ändå gå med vinst. Tilt. Hoppas ingen stackare slår till. /Gunnar |
|
| Author: | Racing [ 16 Mar 2012, 19:50 ] |
| Post subject: | Re: Hoppsan... |
Öh...... |
|
| Author: | Renegade [ 16 Mar 2012, 22:04 ] |
| Post subject: | Re: Hoppsan... |
Av ren nyfikenhet - vad skulle den kosta om den var i originalskick? (Fender BF, Plexi etc dyker upp då och då men det är inte ofta jag sett 60-tals BB till salu. /R |
|
| Author: | spufuz [ 16 Mar 2012, 23:05 ] |
| Post subject: | Re: Hoppsan... |
Här får man en hint om priset kanske? http://www.ebay.com/itm/Marshall-Blues- ... 3a71e6a410 EDIT: Men känns det inte lite oseriöst när det står så här: "This Microphone is in (EXCELLENT) CONDITION," |
|
| Author: | VacuumVoodoo [ 17 Mar 2012, 00:14 ] |
| Post subject: | Re: Hoppsan... |
Tja...den där är ju inte riktigt original och dessutom infekterad med kisel:
|
|
| Author: | Racing [ 17 Mar 2012, 04:31 ] |
| Post subject: | Re: Hoppsan... |
Sahay WHAT???? In dat kejs dat sum DAYYYYYYYYYYMN askin... |
|
| Author: | AxxChild [ 17 Mar 2012, 12:50 ] |
| Post subject: | Re: Hoppsan... |
Quote: Det var Folkessons rekommendation och dom låter rysligt bra! Man kan alltså tolka det som att högtalarna är utbytta också? |
|
| Author: | trälhavsvägen [ 17 Mar 2012, 15:59 ] |
| Post subject: | Re: Hoppsan... |
Jag var på väg att lägga upp en tråd om den där. Men fler än jag sa ju "hoppsan"! Jaja.... |
|
| Author: | batlash [ 17 Mar 2012, 20:06 ] |
| Post subject: | Re: Hoppsan... |
Det roligaste är ju att han skriver "äkta" 60-tals Bluesbreaker " ... humor |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|