| Author |
Message |
|
J.H.
Joined: 26 Jan 2008, 18:04 Posts: 310
|
 Hoppsan...
|
| 16 Mar 2012, 19:36 |
|
 |
|
Tubis
Joined: 27 Dec 2007, 15:16 Posts: 7517 Location: Uddevalla
|
 Re: Hoppsan...
J.H. wrote: http://vend.se/ad.php?103312 50 lök alltså......jag tror inte han får sålt den......
_________________ Johan Hansson
|
| 16 Mar 2012, 19:42 |
|
 |
|
Izzy
Joined: 11 Nov 2004, 22:59 Posts: 3783 Location: Stockholm Sweden
|
 Re: Hoppsan...
Vilket kap. Bara 50. För det priset kan man bygga två BB, skicka till Folkesson för mod och ändå gå med vinst. Tilt. Hoppas ingen stackare slår till. /Gunnar
|
| 16 Mar 2012, 19:44 |
|
 |
|
Racing
Joined: 07 Sep 2008, 11:14 Posts: 7492 Location: Götelaborg
|
 Re: Hoppsan...
Öh...... 
_________________jesper@by-racing.seRacing amps-like having bacon...for your ears.
|
| 16 Mar 2012, 19:50 |
|
 |
|
Renegade
Joined: 19 Jun 2005, 09:35 Posts: 5459 Location: Uppsala-la-la-la
|
 Re: Hoppsan...
Av ren nyfikenhet - vad skulle den kosta om den var i originalskick? (Fender BF, Plexi etc dyker upp då och då men det är inte ofta jag sett 60-tals BB till salu.  ) /R
_________________ "Art is the last thing I'm worried about when I'm writing a song. As far as I'm concerned, art is just short for 'Arthur'." - Keith Richards
|
| 16 Mar 2012, 22:04 |
|
 |
|
spufuz
Joined: 09 Jul 2008, 15:51 Posts: 1162 Location:
|
 Re: Hoppsan...
Här får man en hint om priset kanske? http://www.ebay.com/itm/Marshall-Blues- ... 3a71e6a410EDIT: Men känns det inte lite oseriöst när det står så här: "This Microphone is in (EXCELLENT) CONDITION," 
|
| 16 Mar 2012, 23:05 |
|
 |
|
VacuumVoodoo
Joined: 27 Dec 2007, 23:30 Posts: 2735 Location: Göteborg, Majorna/Linné
|
 Re: Hoppsan...
Tja...den där är ju inte riktigt original och dessutom infekterad med kisel: 
_________________Alex Tubewonder, Louder&More, Zagray! - Made in Västra Götaland - så de' så! http://www.anacon-tech.comhttp://www.youtube.com/vacuumvoodooZagray! - test & review
|
| 17 Mar 2012, 00:14 |
|
 |
|
Racing
Joined: 07 Sep 2008, 11:14 Posts: 7492 Location: Götelaborg
|
 Re: Hoppsan...
Sahay WHAT???? In dat kejs dat sum DAYYYYYYYYYYMN askin...
_________________jesper@by-racing.seRacing amps-like having bacon...for your ears.
|
| 17 Mar 2012, 04:31 |
|
 |
|
AxxChild
Joined: 09 Dec 2007, 23:29 Posts: 506 Location:
|
 Re: Hoppsan...
Quote: Det var Folkessons rekommendation och dom låter rysligt bra! Man kan alltså tolka det som att högtalarna är utbytta också?
|
| 17 Mar 2012, 12:50 |
|
 |
|
trälhavsvägen
Joined: 10 Feb 2010, 22:08 Posts: 2103 Location: Åkersberga
|
 Re: Hoppsan...
Jag var på väg att lägga upp en tråd om den där. Men fler än jag sa ju "hoppsan"! Jaja....
_________________bneostman@live.se
|
| 17 Mar 2012, 15:59 |
|
 |
|
batlash
Joined: 28 Dec 2007, 09:33 Posts: 442 Location: Stockholm
|
 Re: Hoppsan...
Det roligaste är ju att han skriver "äkta" 60-tals Bluesbreaker " ... humor
|
| 17 Mar 2012, 20:06 |
|
|