Joined: 21 Nov 2002, 17:42 Posts: 3184 Location: I hjärtat av Norrbotten
Lite OT: Nån som har över en elyt 10uF, 450V
Är det nån som har över en elyter 10uF, 450V eller med högre spänningstålighet som jag kan få köpa?
Känns som att frakten blir dyr om man bara beställer en konding.
09 Mar 2012, 09:19
zven
Joined: 27 Dec 2007, 21:50 Posts: 2621 Location: Eskilstuna
Re: Lite OT: Nån som har över en elyt 10uF, 450V
JAG HAR 33 UF 450 VOLT.. PÅ LAGER.. TA 2 O SERIEKOPPLA MED 2ST 220K 1 WATT SÅ FÅR DU NÅT SOM ÄR I NÄRHETEN... 12:- KR ST + PORTO 6:- OBS RADIELLA EJ AXIELL UTFÖRANDE
_________________
Zvenamps
Rörförstärkaretekniker
09 Mar 2012, 11:09
busse
Joined: 21 Nov 2002, 17:42 Posts: 3184 Location: I hjärtat av Norrbotten
Re: Lite OT: Nån som har över en elyt 10uF, 450V
Tack för erbjudande zven men det är bara en konding och axiell som gäller. Denna konding kommer att sitta på utgången på en reverbdrivning och det är nog dåligt med plats på öljettkortet för en elyt. Tack än en gång för erbjudandet.
Det verkar dock ha löst sig tack vare en annan hjälpsam bojare.
09 Mar 2012, 15:39
trälhavsvägen
Joined: 10 Feb 2010, 22:08 Posts: 2103 Location: Åkersberga
Re: Lite OT: Nån som har över en elyt 10uF, 450V
Jag har faktiskt en såg jag. Maila om det inte löser sig på annat håll. H/ Bosse Ö
Users browsing this forum: No registered users and 10 guests
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum