 |
 |
 |
|
Page 1 of 1
|
[ 5 posts ] |
|
| Author |
Message |
|
Supreme
Joined: 08 Jan 2011, 14:22 Posts: 378 Location:
|
 min försärkare dog
Hej min försärkare dog nu och jag vet inte vad felet är finns det någon som vet var jag kan vända mig. Det är en hughes and kettner Triamp MKII. Rören lyser men fotkontrollen lyser inte samt så händer inget när jag tycker på knapparna på förstärkaren.
Finns det någon som är duktikg på sådant i södra sverige?
|
| 04 Feb 2012, 19:53 |
|
 |
|
Racing
Joined: 07 Sep 2008, 11:14 Posts: 7492 Location: Götelaborg
|
 Re: min försärkare dog
Ja,vad e södra Sverige? Tar du sydost över(eller..ptja..)så har du ju Amphealer i Mönsterås. Malmö i sig,där har jag för mig från tidigare snack vi haft i ämnet att där e det ganska tomt med bojen rörfolk?
_________________jesper@by-racing.seRacing amps-like having bacon...for your ears.
|
| 05 Feb 2012, 12:32 |
|
 |
|
Supreme
Joined: 08 Jan 2011, 14:22 Posts: 378 Location:
|
 Re: min försärkare dog
Jag finns i Anderstorp i västra Småland.
|
| 05 Feb 2012, 12:37 |
|
 |
|
Racing
Joined: 07 Sep 2008, 11:14 Posts: 7492 Location: Götelaborg
|
 Re: min försärkare dog
Då tycker jag definitivt du skickar Amphealer ett PM. Han e duktig å enkel att ha att göra med. Just för ögonblicket kanske lite svår att få fatt i de närmaste dagarna då han precis fyllt 50,men hav lite tålamod så hamnar du utan tvivel hos en karl som löser uppgiften för dig.
_________________jesper@by-racing.seRacing amps-like having bacon...for your ears.
|
| 05 Feb 2012, 13:00 |
|
 |
|
Supreme
Joined: 08 Jan 2011, 14:22 Posts: 378 Location:
|
 Re: min försärkare dog
Då ska jag kolla med han
|
| 05 Feb 2012, 13:05 |
|
|
|
Page 1 of 1
|
[ 5 posts ] |
|
Who is online |
Users browsing this forum: No registered users and 89 guests |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
|
 |
|