Joined: 04 Mar 2003, 10:10 Posts: 5832 Location: Stockholm
Egnater Rebel30 och EL34?
Nån med koll som vet om man kan använda EL34(och 6L6) i Egnater Rebel30 toppen? Skulle vilja ha ut lite mer kraft ur stärken innan slutrören mättas och basen blir ofokuserad...
Nej. Det kan du inte. Stärkarn e byggd för 6V6 samt EL84 å förvisso passar 34;or samt L6;or i socklarna för 6V6;orna,men bortsett från det är det inte en siffra rätt.
_________________ jesper@by-racing.se Racing amps-like having bacon...for your ears.
04 Feb 2012, 12:44
Burner
Joined: 04 Mar 2003, 10:10 Posts: 5832 Location: Stockholm
Users browsing this forum: No registered users and 100 guests
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum