Ljudbojen.com
https://ljudbojen.com/

Owe Amphealer 50 bast idag!
https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=24&t=68865
Page 1 of 2

Author:  VacuumVoodoo [ 03 Feb 2012, 19:56 ]
Post subject:  Owe Amphealer 50 bast idag!

Grattis på dig din gamle indian!

http://www.youtube.com/watch?v=2IGy1EjHSrA

Author:  Ballz [ 03 Feb 2012, 19:57 ]
Post subject:  Re: Owe Amphealer 50 bast idag!

GRATTIS som fan! Hoppas du får en kul fest och ett milt uppvaknande 8)

Author:  leffje [ 03 Feb 2012, 19:59 ]
Post subject:  Re: Owe Amphealer 50 bast idag!

Congrats.

Author:  Magic [ 03 Feb 2012, 20:01 ]
Post subject:  Re: Owe Amphealer 50 bast idag!

Grattis!

Author:  Tubis [ 03 Feb 2012, 20:03 ]
Post subject:  Re: Owe Amphealer 50 bast idag!

Image

Author:  HasseA [ 03 Feb 2012, 20:06 ]
Post subject:  Re: Owe Amphealer 50 bast idag!

50!?? Vaf-n äru så jävvla gammel? :wink:
Stooort Grattis från Bollnäs!

Author:  farbrortäpp [ 03 Feb 2012, 20:09 ]
Post subject:  Re: Owe Amphealer 50 bast idag!

Grattis!!

Hoppas träffa dig på riktigt nån dag å :wink:






...och det finns hjälp :P
Image

Author:  Racing [ 03 Feb 2012, 21:51 ]
Post subject:  Re: Owe Amphealer 50 bast idag!

Grattis Owe! Verkligen!!!

Author:  Firetone [ 03 Feb 2012, 21:54 ]
Post subject:  Re: Owe Amphealer 50 bast idag!

Grattis Owe! Hipp hipp....

Author:  nilo [ 03 Feb 2012, 22:03 ]
Post subject:  Re: Owe Amphealer 50 bast idag!

Firetone wrote:
Grattis Owe! Hipp hipp....

Hurraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Än är du inte vuxen :wink:

Author:  FenderBender [ 03 Feb 2012, 22:15 ]
Post subject:  Re: Owe Amphealer 50 bast idag!

Grattis, din gamle uv! Keep up the good work! :D

Author:  Obi [ 03 Feb 2012, 22:54 ]
Post subject:  Re: Owe Amphealer 50 bast idag!

Har man klarat sig så långt måste man gjort något rätt, grattis :D !

Author:  Örjan [ 03 Feb 2012, 23:38 ]
Post subject:  Re: Owe Amphealer 50 bast idag!

Grattis Owe!! :D

Örjan. :)

Author:  Sustain [ 03 Feb 2012, 23:41 ]
Post subject:  Re: Owe Amphealer 50 bast idag!

Grattis Owe!

Author:  R.U. Sirius [ 03 Feb 2012, 23:51 ]
Post subject:  Re: Owe Amphealer 50 bast idag!

GRATTIS!

Image

Author:  El Olo [ 03 Feb 2012, 23:52 ]
Post subject:  Re: Owe Amphealer 50 bast idag!

Grattis, nu éru på döhalvan som många av oss andra gubbdj-vlar 8)

Author:  busse [ 04 Feb 2012, 01:05 ]
Post subject:  Re: Owe Amphealer 50 bast idag!

Grattis!!!!!!

Author:  emaushenric [ 04 Feb 2012, 01:07 ]
Post subject:  Re: Owe Amphealer 50 bast idag!

Man får gratulera!

Author:  Izzy [ 04 Feb 2012, 01:18 ]
Post subject:  Re: Owe Amphealer 50 bast idag!

Grattis och välkommen till den erfarna sidan :)
/Gunnar

Author:  zven [ 04 Feb 2012, 04:15 ]
Post subject:  Re: Owe Amphealer 50 bast idag!

grattis..

Author:  Tom-Andrew [ 04 Feb 2012, 11:38 ]
Post subject:  Re: Owe Amphealer 50 bast idag!

Grattis Owe!

Author:  bb5000 [ 04 Feb 2012, 11:56 ]
Post subject:  Re: Owe Amphealer 50 bast idag!

Grattis !

Author:  lasse svaj [ 04 Feb 2012, 12:07 ]
Post subject:  Re: Owe Amphealer 50 bast idag!

Grattis Owe,

Livet efter 50 är inte så illa som man kan förledas att tro i ungdomsfixerade tider! :D

Author:  Custom Sam [ 04 Feb 2012, 12:18 ]
Post subject:  Re: Owe Amphealer 50 bast idag!

Grattis Owe, det är rätt trivsamt på döhalvan faktiskt... :wink:

Tänk den dagen när en stor del av gubbarna här är pensionärer, då har vi ju hur mycket tid som helst att diskutera cryobehandlade rör m.m... Väldigt många som hänger här på rörsidan är födda runt 1960, om jag nte minns fel från en tidigare "undersökning". Så runt 2025 blir det full fart här... :wink: :shock:

Author:  Renegade [ 04 Feb 2012, 13:16 ]
Post subject:  Re: Owe Amphealer 50 bast idag!

Dagen efter grattis. :roll:

/R

Author:  Hellhammer [ 04 Feb 2012, 13:37 ]
Post subject:  Re: Owe Amphealer 50 bast idag!

Grattis!

Author:  rudmark [ 04 Feb 2012, 16:54 ]
Post subject:  Re: Owe Amphealer 50 bast idag!

Renegade wrote:
Dagen efter grattis. :roll:

/R

+1
Image
Image

Author:  Kucera [ 04 Feb 2012, 22:42 ]
Post subject:  Re: Owe Amphealer 50 bast idag!

ja fy fan.. ja är säkert sent ute, men ändå. Grattis

Author:  ralvejd [ 04 Feb 2012, 23:29 ]
Post subject:  Re: Owe Amphealer 50 bast idag!

gratulationer till owe lite försent, om farbror nu orkat upp ur sängen idag :wink:

Author:  1959-2203 [ 05 Feb 2012, 13:47 ]
Post subject:  Re: Owe Amphealer 50 bast idag!

Owe! Grattis som fan till halvseklet! Hur var det nu, halvgubbe vid 30, helgubbe vid 40 och skitgubbe vid 50 :mrgreen: . Själv har man varit skitgubbe i snart två år. Sweden Rock i år?

Vi hörs!

Jonas

Page 1 of 2 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/