Ljudbojen.com
https://ljudbojen.com/

hej vad det går mellan p...
https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=24&t=68818
Page 1 of 1

Author:  Plexiglas [ 02 Feb 2012, 17:55 ]
Post subject:  hej vad det går mellan p...

attar å lår...

Ett enda intressant rör i denna auktion, som är beggat och ej uppmätt. Ändå rusar det iväg.... :shock:


http://www.tradera.com/20-stycken-el34-1--auktion_340200_147923831

I syster-auktionen fanns betydligt fler rör av intresse, men 2.3K, NÄE glöm det!!! :o

http://www.tradera.com/20-stycken-el34-2--auktion_340200_147923929

Author:  AxxChild [ 02 Feb 2012, 18:39 ]
Post subject:  Re: hej vad det går mellan p...

Jösses....

Author:  Izzy [ 02 Feb 2012, 19:18 ]
Post subject:  Re: hej vad det går mellan p...

Jag vek ned mig redan på en femhundring... Vansinne.
/G

Author:  Plexiglas [ 02 Feb 2012, 20:17 ]
Post subject:  Re: hej vad det går mellan p...

HA! de höjer ännu mer!!!!!!!!!

Sjukt, i den första auktionen finns ett enda vettigt rör, ett metallbas philips som är ganska anv.
I andra finna en quad med tungsrammärkta TESLA som kan vara vettiga, men beggade och ingen vet ens om de är matchade.
Nicebusiness köper ju mkt rör så man kan ju lätt inbilla sig att han vet vad han gör, men nu börjar jag faan tvivla!!! :shock:

Author:  AxxChild [ 02 Feb 2012, 20:29 ]
Post subject:  Re: hej vad det går mellan p...

Tja, vad ska man säga.. Budgivaren gillar iaf att handla, om man kollar historiken på'n.

Author:  Sustain [ 02 Feb 2012, 22:50 ]
Post subject:  Re: hej vad det går mellan p...

Åh fan, det är alltså så man ska göra med alla gamla EL34:or! Då ligger det några tusen i lådorna. :D

Men det är ju mycket märkligt, för gamla rör som bytts ut har ju bytts ut av någon anledning.

Author:  Plexiglas [ 02 Feb 2012, 23:04 ]
Post subject:  Re: hej vad det går mellan p...

...speciellt de utan flashing... :shock: :lol: :shock: :lol: :idea:

Author:  Sustain [ 06 Feb 2012, 21:32 ]
Post subject:  Re: hej vad det går mellan p...

Och här är det någon som gått på en blåsning, dock inte säljarens fel direkt. Ett Sovjet-rör i Ultron-dräkt.
http://www.tradera.com/6l6gb-radioror-e ... _147639956

Dessa rör förekommer med flera olika märkningar, t.o.m. med texten "Made in England" på. Ibland är de även märkta 6L6GC fast de är långt ifrån dem effektmässigt. Har väl även funnits som Sovtek 6L6GC tidigare.
Här en annan variant på temat, GEC 6L6GT, men det står det U.S.S.R. på. Det har jag inte sett förut. Men då blev priset mer relevant.
http://www.tradera.com/6l6gt-radioror-e ... _147639976

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/