| Ljudbojen.com https://ljudbojen.com/ |
|
| Marshall JMP till borlänge för en struntsumma! https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=24&t=68725 |
Page 1 of 1 |
| Author: | Björbojanne [ 30 Jan 2012, 18:38 ] |
| Post subject: | Marshall JMP till borlänge för en struntsumma! |
Hej alla Glada! du som köpte denna marshall jmp med 4x12a ge dig själv till känna!!!!! http://www.blocket.se/vastmanland/Marsh ... m?ca=6&w=3 Faaaan att man kom hem från jobbet så sent! jag kan berätta att säljaren var lyckligt ovetande om detta fynd! Men jag är inte sämre än att jag får gratulera KÖPAREN från borlänge till veckans klipp! mvh:Janne |
|
| Author: | emaushenric [ 01 Feb 2012, 04:35 ] |
| Post subject: | Re: Marshall JMP till borlänge för en struntsumma! |
Jag mailade nån timme efter att den kom in, men fick inget svar, annars hade den förmodligen stått i Falun nu |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|