|
|
Page 1 of 1
|
[ 11 posts ] |
|
rörpulare i Örebro? finns det nån sån
| Author |
Message |
|
KingsHighway
|
 rörpulare i Örebro? finns det nån sån
som sagt finns det nån som sysslar med sånt?
|
| 09 Mar 2010, 18:17 |
|
 |
|
ivkos
|
KingsHighway wrote: som sagt finns det nån som sysslar med sånt?
För några månader sedan kontaktade jag Mabass i Karlskoga, som i sin tur lämnade ett nummer till en kille som jag tror bor i Örebro och jobbar med rörstärkare, men kommer inte ihåg namn eller nummer, men kolla med Mabass om du vill. ----------------------- Gibson Les Paul, Fender Am Strata från 80-talet, Gibson Nighthawk '96, massa pedaler
|
| 09 Mar 2010, 20:58 |
|
 |
|
KingsHighway
|
ivkos wrote: KingsHighway wrote: som sagt finns det nån som sysslar med sånt?
För några månader sedan kontaktade jag Mabass i Karlskoga, som i sin tur lämnade ett nummer till en kille som jag tror bor i Örebro och jobbar med rörstärkare, men kommer inte ihåg namn eller nummer, men kolla med Mabass om du vill. ----------------------- Gibson Les Paul, Fender Am Strata från 80-talet, Gibson Nighthawk '96, massa pedaler ok,skall jag göra. tack för tipset
|
| 09 Mar 2010, 21:58 |
|
 |
|
Matte
|
KingsHighway wrote: ivkos wrote: KingsHighway wrote: som sagt finns det nån som sysslar med sånt?
För några månader sedan kontaktade jag Mabass i Karlskoga, som i sin tur lämnade ett nummer till en kille som jag tror bor i Örebro och jobbar med rörstärkare, men kommer inte ihåg namn eller nummer, men kolla med Mabass om du vill. ----------------------- Gibson Les Paul, Fender Am Strata från 80-talet, Gibson Nighthawk '96, massa pedaler ok,skall jag göra. tack för tipset Eller så lämnar du den hos Music Music på Köpmangatan. De har en kille i Örebro som fixar det mesta i elektronikväg åt dem. Mabass kontakt bor och jobbar i Karlskoga. <font size="1">I play pretty loud onstage, mainly because there's a wild ape on the drums.<i> -Scott Henderson"]</font id="size1">
|
| 09 Mar 2010, 22:20 |
|
 |
|
ivkos
|
Matte wrote: KingsHighway wrote: ivkos wrote: [quote="KingsHighway"]
För några månader sedan kontaktade jag Mabass i Karlskoga, som i sin tur lämnade ett nummer till en kille som jag tror bor i Örebro och jobbar med rörstärkare, men kommer inte ihåg namn eller nummer, men kolla med Mabass om du vill. ----------------------- Gibson Les Paul, Fender Am Strata från 80-talet, Gibson Nighthawk '96, massa pedaler ok,skall jag göra. tack för tipset Eller så lämnar du den hos Music Music på Köpmangatan. De har en kille i Örebro som fixar det mesta i elektronikväg åt dem. Mabass kontakt bor och jobbar i Karlskoga. <font size="1">I play pretty loud onstage, mainly because there's a wild ape on the drums.<i> -Scott Henderson"]</font id="size1"> [/quote] Intressant, aldrig hört talas om detta ställe och bor i Örebro sedan typ 2 år tillbaka, måste kolla det, tack för tipset ----------------------- Gibson Les Paul, Fender Am Strata från 80-talet, Gibson Nighthawk '96, massa pedaler
|
| 09 Mar 2010, 22:52 |
|
 |
|
Marko
|
Matte wrote: KingsHighway wrote: ivkos wrote: [quote="KingsHighway"]
För några månader sedan kontaktade jag Mabass i Karlskoga, som i sin tur lämnade ett nummer till en kille som jag tror bor i Örebro och jobbar med rörstärkare, men kommer inte ihåg namn eller nummer, men kolla med Mabass om du vill. ----------------------- Gibson Les Paul, Fender Am Strata från 80-talet, Gibson Nighthawk '96, massa pedaler ok,skall jag göra. tack för tipset Eller så lämnar du den hos Music Music på Köpmangatan. De har en kille i Örebro som fixar det mesta i elektronikväg åt dem. Mabass kontakt bor och jobbar i Karlskoga. <font size="1">I play pretty loud onstage, mainly because there's a wild ape on the drums.<i> -Scott Henderson"]</font id="size1"> [/quote] Menar du Tage, Matte? Så bor han och har verkstad i Karlskoga och jobbar i Örebro...[:)]
|
| 22 Mar 2010, 09:57 |
|
 |
|
Matte
|
Marko wrote: Matte wrote: KingsHighway wrote: [quote="ivkos"]
[quote="KingsHighway"]
För några månader sedan kontaktade jag Mabass i Karlskoga, som i sin tur lämnade ett nummer till en kille som jag tror bor i Örebro och jobbar med rörstärkare, men kommer inte ihåg namn eller nummer, men kolla med Mabass om du vill. ----------------------- Gibson Les Paul, Fender Am Strata från 80-talet, Gibson Nighthawk '96, massa pedaler ok,skall jag göra. tack för tipset Eller så lämnar du den hos Music Music på Köpmangatan. De har en kille i Örebro som fixar det mesta i elektronikväg åt dem. Mabass kontakt bor och jobbar i Karlskoga. <font size="1">I play pretty loud onstage, mainly because there's a wild ape on the drums.<i> -Scott Henderson"]</font id="size1"> [/quote] Menar du Tage, Matte? Så bor han och har verkstad i Karlskoga och jobbar i Örebro...[:)] [/quote] Nej. Inte Tage. Örjan på MusicMusic har någon annan som fixar elektronik åt honom. Vet dock inte vad denne heter. Syftade på att Tage har sin verkstad i Karlskoga. Visste dock inte att han jobbar "civilt" i Örebro.[:I] <font size="1">I play pretty loud onstage, mainly because there's a wild ape on the drums.<i> -Scott Henderson"]</font id="size1">
|
| 22 Mar 2010, 21:15 |
|
 |
|
Marko
|
Matte wrote: Marko wrote: Matte wrote: [quote="KingsHighway"]
[quote="ivkos"]
[quote="KingsHighway"]
För några månader sedan kontaktade jag Mabass i Karlskoga, som i sin tur lämnade ett nummer till en kille som jag tror bor i Örebro och jobbar med rörstärkare, men kommer inte ihåg namn eller nummer, men kolla med Mabass om du vill. ----------------------- Gibson Les Paul, Fender Am Strata från 80-talet, Gibson Nighthawk '96, massa pedaler ok,skall jag göra. tack för tipset Eller så lämnar du den hos Music Music på Köpmangatan. De har en kille i Örebro som fixar det mesta i elektronikväg åt dem. Mabass kontakt bor och jobbar i Karlskoga. <font size="1">I play pretty loud onstage, mainly because there's a wild ape on the drums.<i> -Scott Henderson"]</font id="size1"> [/quote] Menar du Tage, Matte? Så bor han och har verkstad i Karlskoga och jobbar i Örebro...[:)] [/quote] Nej. Inte Tage. Örjan på MusicMusic har någon annan som fixar elektronik åt honom. Vet dock inte vad denne heter. Syftade på att Tage har sin verkstad i Karlskoga. Visste dock inte att han jobbar "civilt" i Örebro.[:I] <font size="1">I play pretty loud onstage, mainly because there's a wild ape on the drums.<i> -Scott Henderson"]</font id="size1"> [/quote] Han var och hälsade på i lördagskväll, han och hans fru/flickvän har en Schäfertik som Cesar brukar leka med på den vägen är det, det blev lite söla om stärkare och guror medans kärringarna tala hund...[:)]
|
| 23 Mar 2010, 00:49 |
|
 |
|
Matte
|
Marko wrote: Matte wrote: Marko wrote: [quote="Matte"]
[quote="KingsHighway"]
[quote="ivkos"]
[quote="KingsHighway"]
För några månader sedan kontaktade jag Mabass i Karlskoga, som i sin tur lämnade ett nummer till en kille som jag tror bor i Örebro och jobbar med rörstärkare, men kommer inte ihåg namn eller nummer, men kolla med Mabass om du vill. ----------------------- Gibson Les Paul, Fender Am Strata från 80-talet, Gibson Nighthawk '96, massa pedaler ok,skall jag göra. tack för tipset Eller så lämnar du den hos Music Music på Köpmangatan. De har en kille i Örebro som fixar det mesta i elektronikväg åt dem. Mabass kontakt bor och jobbar i Karlskoga. <font size="1">I play pretty loud onstage, mainly because there's a wild ape on the drums.<i> -Scott Henderson"]</font id="size1"> [/quote] Menar du Tage, Matte? Så bor han och har verkstad i Karlskoga och jobbar i Örebro...[:)] [/quote] Nej. Inte Tage. Örjan på MusicMusic har någon annan som fixar elektronik åt honom. Vet dock inte vad denne heter. Syftade på att Tage har sin verkstad i Karlskoga. Visste dock inte att han jobbar "civilt" i Örebro.[:I] <font size="1">I play pretty loud onstage, mainly because there's a wild ape on the drums.<i> -Scott Henderson"]</font id="size1"> [/quote] Han var och hälsade på i lördagskväll, han och hans fru/flickvän har en Schäfertik som Cesar brukar leka med på den vägen är det, det blev lite söla om stärkare och guror medans kärringarna tala hund...[:)] [/quote] Ville inte tanterna prata rör och motstånd?[:D] Han är väl i Tyskland och äter knackvurst och lyssnar på oljud nu antar jag (eller om de åker imorgon till Frankfurt). <font size="1">I play pretty loud onstage, mainly because there's a wild ape on the drums.<i> -Scott Henderson"]</font id="size1">
|
| 23 Mar 2010, 18:28 |
|
 |
|
tokfan
|
Jag minns när mabas bytte band på min första riktiga elgitarr. Den gick inte att spela på efter det. fick byta in den. Men många säger att han är riktigt duktig. hade nog bara lite otur.
|
| 29 Mar 2010, 16:24 |
|
 |
|
Matte
|
tokfan wrote: Jag minns när mabas bytte band på min första riktiga elgitarr. Den gick inte att spela på efter det. fick byta in den. Men många säger att han är riktigt duktig. hade nog bara lite otur.
Du kanske skulle läsa tråden lite mer noggrant så upptäcker du att vi pratar elektronikjobb och stärkare vilket Mats (Mabass) inte håller på med utan har en som gör åt honom (Tage). Hans bandjobb kan förvisso diskuteras, men eftersom det inte är det som tråden handlar om så kanske du skulle starta en ny tråd om det.[;)] <font size="1">I play pretty loud onstage, mainly because there's a wild ape on the drums.<i> -Scott Henderson"]</font id="size1">
|
| 29 Mar 2010, 18:24 |
|
|
|
Page 1 of 1
|
[ 11 posts ] |
|