Jag hittar bara en dålig utskrift av den bild jag har. Tydligen har jag inte sparat den digitalt... [V]
Här är en annan jag hittade som i alla fall visar principen, men det är väl från en ny gitarr:

Vad jag kan se finns dock inte seriekondensatorn för stallmicken (C3 i schemat du länkat till) där. Den är viktig för ljudet. Framförallt när man har båda mickarna inkopplade samtidigt. Då gör den kondensatorn att det blir lite av ett s.k. ur-fas-ljud. Med kondensatorn och bara stallmicken blir ljudet väldigt tunnt, men det är nog meningen...
I min gitarr har jag bytt Mixer-potten till en Push-Pull-pott så att jag kan koppla i eller ur (bygla) denna serikonding. Det är intressant att höra vad den gör på ljudet... [;)]
Jag är allmänt förvånad över Mixer-kontrollen i Rickebackers. Kopplad som i din länk är den en vanlig volymkontroll före den vanliga volymkontrollen = Tårta på tårta [?][:0]... eller? Personligen gillar jag (nog) att ha den bara som en variabel serieresistor, som R5 i detta schema... men smaken är ju som baken...
http://www.rickenbacker.com/pdfs/19519.pdfJag har inte experimenterat med olika värden på potentiometrarna. I min är det High Gain-mickar och alla pottarna är på 500 kohm (om jag minns rätt) och det funkar bra.
Sven-Johan
Rörförstärkartekniker