I allt jag gett uttryck för i måtto av kritik mot Blackstar...så får man detta på bänken å se...rätt ska va rätt.
Blackstar Artisan är ALLT det HT serien mm INTE är.
My friggin hat´s off! OJ för ett fabriksbygge! Vet faktiskt inte vad de tar för dessa maskinerna,men...bara sätt ett pris för HELVETE för ett bygge!

Vet att det finns fler av Bojens medlemmar som kan ha glädje i denna posten så... Artisan 100. Alltså 4st EL-34 för hundra watt.
Anledningen att den hamnat på min bänk som kortast idag är just det...de där 100 watten. Dessa skall,enligt uppgift,vara en form av lösning på det tidiga JMP konceptet och det innebär att de saknar allt vad master osv heter å se..då blir det VANVETTIGT högt för att komma åt det göttiga...så PPIMV beställd.

Jaaa? Vafan säger man? Bilderna talar ju för sig själva tycker jag.? Som jag ser det är det bara att lyfta på hatten för helvitte för en ordning det e på torpet!
Är sällan numer men jag är ärligt imponerad. Detta görs alltså för hand på ren produktionsnivå...i rest my case.
Om PPIMV´n vart vad som önskades? Enkelt summerat,ja.
_________________jesper@by-racing.seRacing amps-like having bacon...for your ears.