Jo.
Asså,det sista har det blivit service av ngr hemstereo maskiner med,å denna ggn kom det in en...

...kanske ngr av er känner till? Detta e...en redig pjäs. I den tunga skolan. Tillverkad i Canada om jag fattat rätt,å ägaren har sedan ersatt original 6550 flaskorna först med KT88 i första vändan åsså med nu...KT120.
Det senare en mod jag inte riktigt vet om det var så vaken för HELVETE va varmt det gått!

Detta e alltså en stöddig pjäs,som tydligen för många år sedan varit på besök hos Bosse,men..nu skall det moddas enl ngn plan ägaren hittat via en intressegrupp online så det orkar med KT-120 rören.
Enl ägaren så LÅTER maskin iaf bra mkt bättre med KT-120´orna på plats. Mm..må vara,men jag får nog säga att fan vet om man tagit resten av topologin å begränsningar i beaktan. Verkar inte så iaf för var å varannan lödpunkt ser såväl frostig som sprucken ut,alt bubblig av ren värme..
Hm. Håly shit. Indeed.
4st KT-120 per kanal i push/pull. Jo tjena.
De måtte ju ta fram smörgåstårta på Barsebäck varenda ggn ägaren slår på eländet! E ju nära nog att man förväntar sig en 32A 380 handske va...
_________________jesper@by-racing.seRacing amps-like having bacon...for your ears.