
Kopplingsplintar och dylikt?
Vad använder ni kära bojare när ni kopplar samma olika kort, kort med trafosar, osv, utan att löda i form av kontakt plintar, stift hyslor, eller vad för namn det kan tänkas gå under för benämningar? Jag vill gärna handla det mesta på elektrokit.
