
Re: Mainssäkring till Vox AC50?
På min står det tydligt på skylten "1,6 A. T."
T:et står för Trög, men det visste du säkert redan.
S-märkta förstärkare är ju oftast lite ändrade vad gäller säkringar m.m. så på den punkten stämmer de inte med originalscheman.