| Author |
Message |
|
arnenym
Joined: 01 Jan 2008, 18:58 Posts: 1487
|
 Passa på en kanonsnygg förstärkare
Undrar om den här killen kan lära ut hur man klär en förstärkare? http://www.ebay.com/itm/1957-DANELECTRO ... 3cc5235957
|
| 19 Apr 2012, 19:22 |
|
 |
|
HasseA
Joined: 16 Dec 2005, 23:50 Posts: 947 Location: Bollnäs
|
 Re: Passa på en kanonsnygg förstärkare
Haha!
_________________ Hasse.
|
| 19 Apr 2012, 20:37 |
|
 |
|
Robert Blues Harp
Joined: 09 Mar 2009, 17:33 Posts: 2462 Location: Karlshamn
|
 Re: Passa på en kanonsnygg förstärkare
Wow! 
|
| 20 Apr 2012, 10:05 |
|
 |
|
farbrortäpp
Joined: 22 Oct 2009, 12:45 Posts: 651
|
 Re: Passa på en kanonsnygg förstärkare
Ser ut som en gummiblöja 
|
| 20 Apr 2012, 10:31 |
|
 |
|
arnenym
Joined: 01 Jan 2008, 18:58 Posts: 1487
|
 Re: Passa på en kanonsnygg förstärkare
|
| 20 Apr 2012, 13:31 |
|
 |
|
rudmark
Joined: 27 Dec 2007, 21:55 Posts: 2892 Location: Uppsala
|
 Re: Passa på en kanonsnygg förstärkare
Jag tror den är uppblåsbar.....
|
| 20 Apr 2012, 16:32 |
|
 |
|
eskil
Joined: 30 Dec 2009, 21:27 Posts: 733 Location: Malmö
|
 Re: Passa på en kanonsnygg förstärkare
rudmark wrote: Jag tror den är uppblåsbar..... Kanske något för stranden eller poolen nu när det börjar bli varmare?
_________________ I övrigt har jag ingen åsikt.
|
| 20 Apr 2012, 17:17 |
|
 |
|
Marko
Joined: 13 Jan 2008, 13:12 Posts: 1687 Location: Degerfors
|
 Re: Passa på en kanonsnygg förstärkare
Fördelen är att man slipper case för den är ju stötsäker... 
_________________ /Marko
|
| 20 Apr 2012, 17:35 |
|
 |
|
Renegade
Joined: 19 Jun 2005, 09:35 Posts: 5459 Location: Uppsala-la-la-la
|
 Re: Passa på en kanonsnygg förstärkare
Krockkudde? /R
_________________ "Art is the last thing I'm worried about when I'm writing a song. As far as I'm concerned, art is just short for 'Arthur'." - Keith Richards
|
| 20 Apr 2012, 19:08 |
|
 |
|
Magnuspeter
Joined: 17 Sep 2009, 10:01 Posts: 351 Location: Lidingö
|
 Re: Passa på en kanonsnygg förstärkare
KÖP! 10% går till ett barnsjukhus.
|
| 22 Apr 2012, 08:20 |
|
 |
|
Custom Sam
Joined: 27 Dec 2007, 17:17 Posts: 2436 Location: Tjörn
|
 Re: Passa på en kanonsnygg förstärkare
Om man rullar ner i annonsen syns hur välgjort arbetet är, baksidesbilderna är i en klass för sig... Rätt cool sak annars... 
_________________ /Lennart
|
| 22 Apr 2012, 15:13 |
|
 |
|
arnenym
Joined: 01 Jan 2008, 18:58 Posts: 1487
|
 Re: Passa på en kanonsnygg förstärkare
Om man bortser från klädseln så är det en riktigt go stärkare. Som en 5E3 på steroider ungefär.
|
| 22 Apr 2012, 15:42 |
|
 |
|
ralvejd
Joined: 15 Jan 2008, 22:13 Posts: 1860 Location: skaraborg
|
 Re: Passa på en kanonsnygg förstärkare
Renegade wrote: Krockkudde? /R kRock "n" roll 
_________________ ralvejd@pc010:~$ Generalist, kan inget om allt
|
| 23 Apr 2012, 23:19 |
|
|