Hum, jag hade i alla fall tyckt att det skulle vara käckt att ha chorus etc kvar om jag var ägaren, obsalut...
Nu har jag förstått att du inte är en man av små, försiktiga förändringar, utan mer föredrar de stora, schwungfulla lödkolvssvepen, så det låter kanske som en trist väg att gå, men kanske en viss utmaning det med. Att lyckas få till ett bra ljud MED de inbyggda effekterna kvar.
Gôtt distande stärkare kan du liksom bygga i parti och minut numera, av nästan vilket skrot som helst.
Ursäkta om jag är lite motvalls...
