
Re: Hagströmtrafo i Bassman 1965
Vet inte hur det är med konsensusen, men jag tycker det blir lite softare, mindre hårt med lägre spänning. Möjligen mer kompression, men det kan vara inbillning. Jag gillar ljudet den lägre spänningen, men det är väl en smaksak.
Sen har vi förståss lite för hög glödspänning i Hagströmtrafon.