 |
 |
 |
|
Page 1 of 1
|
[ 2 posts ] |
|
| Author |
Message |
|
surfbrother
Joined: 30 Jan 2009, 16:53 Posts: 630 Location: Mölndal
|
 CeriaTone
Jag är lite nyfiken på deras 5X3 Big Delux. Alltså en 5E3 krets med bland annat en annan OT och 6L6 rör. Nån som har tetat nån eller liknande? Är det mer headroom och volym än i vanliga deluxen? Fördelar/nackdelar.
Mvh Klas
_________________ Dra röva i koks!
|
| 08 Feb 2012, 13:53 |
|
 |
|
David Wikström
Joined: 21 Feb 2011, 23:21 Posts: 1600 Location: Karlstad
|
 Re: CeriaTone
En fördel med 6V6-rören som sitter i en vanlig deluxe är ju att det går att köpa NOS rör till den för vettiga pengar.
_________________ David
|
| 09 Feb 2012, 04:11 |
|
|
|
Page 1 of 1
|
[ 2 posts ] |
|
Who is online |
Users browsing this forum: No registered users and 112 guests |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
|
 |
|