 |
 |
 |
|
Page 1 of 1
|
[ 2 posts ] |
|
| Author |
Message |
|
Spider-Man
Joined: 01 Mar 2003, 15:54 Posts: 8432 Location: Stockholm
|
 Gitarr/bas-ställ
Vad har ni i era gömmor som ni kan tänkas vilja sälja.... allt är av intresse, men mest intressant är nog Rockstand-liknande ställ med plats för flera guror/basar....
Hör av er... har ett stort behov...
<img src="http://img.photobucket.com/albums/v703/wallcrawler/373280911441fb379b4f31.gif" border=0>Spider-Man 3 - Summer 2007<img src="http://img.photobucket.com/albums/v703/wallcrawler/373280911441fb379b4f31.gif" border=0>
|
| 14 Jun 2006, 17:35 |
|
 |
|
Spider-Man
Joined: 01 Mar 2003, 15:54 Posts: 8432 Location: Stockholm
|
Kom på att jag nog är betjänt av ett par enkelställ faktiskt.... Ingen som har typ två sådana att sälja till mig?
<img src="http://img.photobucket.com/albums/v703/wallcrawler/373280911441fb379b4f31.gif" border=0>Spider-Man 3 - Summer 2007<img src="http://img.photobucket.com/albums/v703/wallcrawler/373280911441fb379b4f31.gif" border=0>
Edited by - Spider-Man on 15 June 2006 09:46:43
|
| 14 Jun 2006, 21:57 |
|
|
|
Page 1 of 1
|
[ 2 posts ] |
|
Who is online |
Users browsing this forum: No registered users and 23 guests |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
|
 |
|