Ljudbojen.com
https://ljudbojen.com/

"Lagom" stärkare
https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=2&t=8478
Page 1 of 1

Author:  aliendealer [ 12 Feb 2006, 19:55 ]
Post subject:  "Lagom" stärkare

Minst 30W, max 60W. Helst två eller fler kanaler.
Rör eller transistor kvittar. Följer "kanalbytarpedal" med
så blir jag glad.
Gärna reverb eller andra effekter.

Ge mig lite förslag som jag kan tänka över.

"Beware of the AlienDealers ! ! !"

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/