| Ljudbojen.com https://ljudbojen.com/ |
|
| USB-keyboard https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=2&t=8345 |
Page 1 of 1 |
| Author: | Joshunznera [ 29 Jan 2006, 22:44 ] |
| Post subject: | USB-keyboard |
japp ----------------- <img src="http://smilies.f-o-o-l.de/crazy.gif" border=0>The beat goes on and I´m so wrong |
|
| Author: | Bod [ 29 Jan 2006, 23:42 ] |
| Post subject: | |
Kolla Miditech MidiStart-2 USB! Finns för 895:- på Jam... Jag hade ett sånt (sålt numera) och det räckte för mina behov. Vill minnas att det kostade 1295:- när jag köpte mitt för drygt två år sen. |
|
| Author: | Joshunznera [ 30 Jan 2006, 06:57 ] |
| Post subject: | |
<BLOCKQUOTE id=quote><font size=1 face="Verdana, Arial, Helvetica" id=quote>quote:<hr height=1 noshade id=quote> Kolla Miditech MidiStart-2 USB! Finns för 895:- på Jam... Jag hade ett sånt (sålt numera) och det räckte för mina behov. Vill minnas att det kostade 1295:- när jag köpte mitt för drygt två år sen. <hr height=1 noshade id=quote></BLOCKQUOTE id=quote></font id=quote><font face="Verdana, Arial, Helvetica" size=2 id=quote> aha! ja ett sånt får det nog bli då. Nytt med frigolit och allt <img src=icon_smile.gif border=0 align=middle> ----------------- <img src="http://smilies.f-o-o-l.de/crazy.gif" border=0>The beat goes on and I´m so wrong |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|