Ljudbojen.com
https://ljudbojen.com/

USB-keyboard
https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=2&t=8345
Page 1 of 1

Author:  Joshunznera [ 29 Jan 2006, 22:44 ]
Post subject:  USB-keyboard

japp

-----------------

<img src="http://smilies.f-o-o-l.de/crazy.gif" border=0>The beat goes on and I´m so wrong

Author:  Bod [ 29 Jan 2006, 23:42 ]
Post subject: 

Kolla Miditech MidiStart-2 USB! Finns för 895:- på Jam...

Jag hade ett sånt (sålt numera) och det räckte för mina behov. Vill minnas att det kostade 1295:- när jag köpte mitt för drygt två år sen.

Author:  Joshunznera [ 30 Jan 2006, 06:57 ]
Post subject: 

<BLOCKQUOTE id=quote><font size=1 face="Verdana, Arial, Helvetica" id=quote>quote:<hr height=1 noshade id=quote>
Kolla Miditech MidiStart-2 USB! Finns för 895:- på Jam...

Jag hade ett sånt (sålt numera) och det räckte för mina behov. Vill minnas att det kostade 1295:- när jag köpte mitt för drygt två år sen.


<hr height=1 noshade id=quote></BLOCKQUOTE id=quote></font id=quote><font face="Verdana, Arial, Helvetica" size=2 id=quote>

aha! ja ett sånt får det nog bli då. Nytt med frigolit och allt <img src=icon_smile.gif border=0 align=middle>

-----------------

<img src="http://smilies.f-o-o-l.de/crazy.gif" border=0>The beat goes on and I´m so wrong

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/