| Ljudbojen.com https://ljudbojen.com/ |
|
| Rörförstärkare - KÖPT https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=2&t=8319 |
Page 1 of 1 |
| Author: | klast [ 27 Jan 2006, 17:08 ] |
| Post subject: | Rörförstärkare - KÖPT |
Minst 30 W, t ex Laney VC30, Peavey Classic, Fender Hot Rod eller motsvarande i gott skick. Är ute efter klassiskt rockljud, inte hårdrock. Det blev en Laney VC30. Klas Edited by - klast on 13 March 2006 18:16:29 |
|
| Author: | persuader [ 27 Jan 2006, 19:06 ] |
| Post subject: | |
Har en Fender Hot Rod Deluxe 40 w 1x12. Min är modad med en ny högtalare Celestion Vintage 30 vilket ger mer värme och mid i ljudbilden. Men Fenders orginalhögtalare medföljer vi ev affär. Ca 1 år gammal. Mycket bra rock combo. Priside med de 2 högtalarna = 6000 kr |
|
| Author: | klast [ 27 Jan 2006, 20:06 ] |
| Post subject: | |
<BLOCKQUOTE id=quote><font size=1 face="Verdana, Arial, Helvetica" id=quote>quote:<hr height=1 noshade id=quote> Har en Fender Hot Rod Deluxe 40 w 1x12. Min är modad med en ny högtalare Celestion Vintage 30 vilket ger mer värme och mid i ljudbilden. Men Fenders orginalhögtalare medföljer vi ev affär. Ca 1 år gammal. Mycket bra rock combo. Priside med de 2 högtalarna = 6000 kr<hr height=1 noshade id=quote></BLOCKQUOTE id=quote></font id=quote><font face="Verdana, Arial, Helvetica" size=2 id=quote> Tack för förslaget. Var finns stärkaren? Klas |
|
| Author: | persuader [ 27 Jan 2006, 23:54 ] |
| Post subject: | |
Hej igen Jo den finns i Malmö. Var bor du? Den går ju säker finnt att skicka med Bussgods.....kostar 2-300 kr tror jag och då är den försäkrad också. Dessutom har dom en betalservice som gör att vi båda kan känns oss säkra. /Philip |
|
| Author: | Soold [ 31 Jan 2006, 13:06 ] |
| Post subject: | |
Hej klast, Kanske är du intresserad av en Peavey Classic 30 i tweed som jag har till salu. Kalasfin stärkare med bytta förstegs- och slutrör (JJ ECC3 och EL84) i november-05. Låter jättebra. Pris: 4500 kronor Finns i Stockholm soold@admin.kth.se Håkan Soold |
|
| Author: | dagger666 [ 28 Feb 2006, 14:58 ] |
| Post subject: | |
jag har en music man 210 rör combo 6000:- finns för provspelning i stockholm. Tyvärr inga byten. har för mycket förstärkare. |
|
| Author: | klast [ 28 Feb 2006, 16:04 ] |
| Post subject: | |
<BLOCKQUOTE id=quote><font size=1 face="Verdana, Arial, Helvetica" id=quote>quote:<hr height=1 noshade id=quote> jag har en music man 210 rör combo 6000:- finns för provspelning i stockholm. Tyvärr inga byten. har för mycket förstärkare.<hr height=1 noshade id=quote></BLOCKQUOTE id=quote></font id=quote><font face="Verdana, Arial, Helvetica" size=2 id=quote> Tack för förslaget. Avvaktar än så länge. Klas |
|
| Author: | Tribal_Tech [ 08 Mar 2006, 10:10 ] |
| Post subject: | |
Hej! Jag har en ENGL pro screamer blues, 2*10, 50W rör + harcase. alldeles för bra förstärkare för mig. nypris 13 700 kr, utan hardcase. intresserad? MvH Daniel |
|
| Author: | klast [ 12 Mar 2006, 12:25 ] |
| Post subject: | |
<BLOCKQUOTE id=quote><font size=1 face="Verdana, Arial, Helvetica" id=quote>quote:<hr height=1 noshade id=quote> Hej! Jag har en ENGL pro screamer blues, 2*10, 50W rör + harcase. alldeles för bra förstärkare för mig. nypris 13 700 kr, utan hardcase. intresserad? <hr height=1 noshade id=quote></BLOCKQUOTE id=quote></font id=quote><font face="Verdana, Arial, Helvetica" size=2 id=quote> Tack för förslaget. Just nu lutar det åt Laney VC30. Hör av mig om det inte blir av. Klas |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|