Ljudbojen.com
https://ljudbojen.com/

Aria Pro II TS600
https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=2&t=8297
Page 1 of 1

Author:  anders64 [ 25 Jan 2006, 13:57 ]
Post subject:  Aria Pro II TS600

Om det är någon som har en sådan som ligger och skräpar vill jag gärna köpa den...till ett bra pris

--------------------------------------------------

<font color=red><font size=4>Core of Nation - live på Tanto den 29/4</font id=size4></font id=red>

Author:  guitarowner [ 26 Jan 2006, 01:35 ]
Post subject: 

Titta vad jag hittade
Inte exact den modell du söker men nästan tror jag

http://www.blocket.se/vi/7149383.htm?ca=11_s

hittelön??

<img src="http://i12.photobucket.com/albums/a204/guitarowner/honeytoneliten.jpg" border=0>


Edited by - guitarowner on 26 January 2006 09:56:24

Author:  tonnyjazz [ 30 Jan 2006, 00:10 ]
Post subject: 

Jag har en aria pro II cs-350 (nyskick) som är nästan samma model.
Intresserad??

Tonny

Author:  anders64 [ 30 Jan 2006, 15:13 ]
Post subject: 

Har du nån bild på den?
Vad hade du tänkt för pris i så fall?


<BLOCKQUOTE id=quote><font size=1 face="Verdana, Arial, Helvetica" id=quote>quote:<hr height=1 noshade id=quote>
Jag har en aria pro II cs-350 (nyskick) som är nästan samma model.
Intresserad??

Tonny


<hr height=1 noshade id=quote></BLOCKQUOTE id=quote></font id=quote><font face="Verdana, Arial, Helvetica" size=2 id=quote>

--------------------------------------------------

<font color=red><font size=4>Core of Nation - live på Tanto den 29/4</font id=size4></font id=red>

Author:  anders64 [ 30 Jan 2006, 15:39 ]
Post subject: 

Tonnyjazz
Jag hittade den på nätet..det är inte en sån jag söker
Måste vara en exakt likadan...det är av nostalgiska skäl som jag vill ha en :-)

men tack ändå

--------------------------------------------------

<font color=red><font size=4>Core of Nation - live på Tanto den 29/4</font id=size4></font id=red>

Author:  mestiz [ 01 Feb 2006, 14:03 ]
Post subject: 

Jag har en men den är inte till salu.

Author:  anders64 [ 01 Feb 2006, 22:48 ]
Post subject: 

Det hjälper ju inte mig <img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle>

--------------------------------------------------

<font color=red><font size=4>Core of Nation - live på Tanto den 29/4</font id=size4></font id=red>

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/