| Ljudbojen.com https://ljudbojen.com/ |
|
| Aria Pro II TS600 https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=2&t=8297 |
Page 1 of 1 |
| Author: | anders64 [ 25 Jan 2006, 13:57 ] |
| Post subject: | Aria Pro II TS600 |
Om det är någon som har en sådan som ligger och skräpar vill jag gärna köpa den...till ett bra pris -------------------------------------------------- <font color=red><font size=4>Core of Nation - live på Tanto den 29/4</font id=size4></font id=red> |
|
| Author: | guitarowner [ 26 Jan 2006, 01:35 ] |
| Post subject: | |
Titta vad jag hittade Inte exact den modell du söker men nästan tror jag http://www.blocket.se/vi/7149383.htm?ca=11_s hittelön?? <img src="http://i12.photobucket.com/albums/a204/guitarowner/honeytoneliten.jpg" border=0> Edited by - guitarowner on 26 January 2006 09:56:24 |
|
| Author: | tonnyjazz [ 30 Jan 2006, 00:10 ] |
| Post subject: | |
Jag har en aria pro II cs-350 (nyskick) som är nästan samma model. Intresserad?? Tonny |
|
| Author: | anders64 [ 30 Jan 2006, 15:13 ] |
| Post subject: | |
Har du nån bild på den? Vad hade du tänkt för pris i så fall? <BLOCKQUOTE id=quote><font size=1 face="Verdana, Arial, Helvetica" id=quote>quote:<hr height=1 noshade id=quote> Jag har en aria pro II cs-350 (nyskick) som är nästan samma model. Intresserad?? Tonny <hr height=1 noshade id=quote></BLOCKQUOTE id=quote></font id=quote><font face="Verdana, Arial, Helvetica" size=2 id=quote> -------------------------------------------------- <font color=red><font size=4>Core of Nation - live på Tanto den 29/4</font id=size4></font id=red> |
|
| Author: | anders64 [ 30 Jan 2006, 15:39 ] |
| Post subject: | |
Tonnyjazz Jag hittade den på nätet..det är inte en sån jag söker Måste vara en exakt likadan...det är av nostalgiska skäl som jag vill ha en men tack ändå -------------------------------------------------- <font color=red><font size=4>Core of Nation - live på Tanto den 29/4</font id=size4></font id=red> |
|
| Author: | mestiz [ 01 Feb 2006, 14:03 ] |
| Post subject: | |
Jag har en men den är inte till salu. |
|
| Author: | anders64 [ 01 Feb 2006, 22:48 ] |
| Post subject: | |
Det hjälper ju inte mig <img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle> -------------------------------------------------- <font color=red><font size=4>Core of Nation - live på Tanto den 29/4</font id=size4></font id=red> |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|