Ljudbojen.com
https://ljudbojen.com/

liten stärkare
https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=2&t=6042
Page 1 of 1

Author:  Joshunznera [ 25 Jun 2005, 16:04 ]
Post subject:  liten stärkare

nu vill jag ha en ministärkare igen

Pignose, bältes-Marshall, mini-Fender eller MicroRoland tex

men allt är intressant, bara det är litet och innehåller högtalare

-----------------

<img src="http://smilies.f-o-o-l.de/crazy.gif" border=0>The beat goes on and I´m so wrong

Author:  Molle [ 25 Jun 2005, 16:05 ]
Post subject: 

Du skulle behållit din Danelectro, Josh!

Molle

Author:  Humbucker [ 25 Jun 2005, 16:09 ]
Post subject: 

Jag såg att dem hade Yamaha AA5, liten fyrkantig stereo stärkare, drivs med batterier, 2+2 W, 495 spänn. Jag skulle tänka mig den istället för dem andra du räknade upp.

Author:  Humbucker [ 25 Jun 2005, 16:10 ]
Post subject: 

Kanske ska berätta var jag såg den också <img src=icon_smile.gif border=0 align=middle>. Såg den på MUG (Musik Utan Gränser) här i göteborg.

Author:  Joshunznera [ 25 Jun 2005, 16:20 ]
Post subject: 

<BLOCKQUOTE id=quote><font size=1 face="Verdana, Arial, Helvetica" id=quote>quote:<hr height=1 noshade id=quote>
Kanske ska berätta var jag såg den också <img src=icon_smile.gif border=0 align=middle>. Såg den på MUG (Musik Utan Gränser) här i göteborg.


<hr height=1 noshade id=quote></BLOCKQUOTE id=quote></font id=quote><font face="Verdana, Arial, Helvetica" size=2 id=quote>

ska kolla



-----------------

<img src="http://smilies.f-o-o-l.de/crazy.gif" border=0>The beat goes on and I´m so wrong

Author:  Joshunznera [ 25 Jun 2005, 16:26 ]
Post subject: 

cool sak

<img src="http://media.zzounds.com/media/brand,zzounds/AA5amp-8402c620426ca98f4a152e9085ab4af9.jpg" border=0>

-----------------

<img src="http://smilies.f-o-o-l.de/crazy.gif" border=0>The beat goes on and I´m so wrong

Author:  Joshunznera [ 25 Jun 2005, 16:27 ]
Post subject: 

ojdå, och stor <img src=icon_smile_blush.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle>

-----------------

<img src="http://smilies.f-o-o-l.de/crazy.gif" border=0>The beat goes on and I´m so wrong

Author:  Joshunznera [ 25 Jun 2005, 16:32 ]
Post subject: 

<BLOCKQUOTE id=quote><font size=1 face="Verdana, Arial, Helvetica" id=quote>quote:<hr height=1 noshade id=quote>
Du skulle behållit din Danelectro, Josh!

Molle
<hr height=1 noshade id=quote></BLOCKQUOTE id=quote></font id=quote><font face="Verdana, Arial, Helvetica" size=2 id=quote>


det tycker du nog inte <img src=icon_smile_wink.gif border=0 align=middle>

Jo, den var cool, men jag är ute efter ngt mindre och helst batteridrivet

-----------------

<img src="http://smilies.f-o-o-l.de/crazy.gif" border=0>The beat goes on and I´m so wrong

Author:  Molle [ 25 Jun 2005, 16:39 ]
Post subject: 

<BLOCKQUOTE id=quote><font size=1 face="Verdana, Arial, Helvetica" id=quote>quote:<hr height=1 noshade id=quote>
<BLOCKQUOTE id=quote><font size=1 face="Verdana, Arial, Helvetica" id=quote>quote:<hr height=1 noshade id=quote>
Du skulle behållit din Danelectro, Josh!

Molle
<hr height=1 noshade id=quote></BLOCKQUOTE id=quote></font id=quote><font face="Verdana, Arial, Helvetica" size=2 id=quote>


det tycker du nog inte <img src=icon_smile_wink.gif border=0 align=middle>

Jo, den var cool, men jag är ute efter ngt mindre och helst batteridrivet

-----------------

<img src="http://smilies.f-o-o-l.de/crazy.gif" border=0>The beat goes on and I´m so wrong
<hr height=1 noshade id=quote></BLOCKQUOTE id=quote></font id=quote><font face="Verdana, Arial, Helvetica" size=2 id=quote>
Så rätt, det tycker jag inte!<img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle>

Är bilden i skala 1:1?<img src=icon_smile_wink.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_question.gif border=0 align=middle>

Molle

Author:  Humbucker [ 25 Jun 2005, 17:01 ]
Post subject: 

Den är batteridriven, och betydligt mindre i verkligheten <img src=icon_smile_tongue.gif border=0 align=middle>

Author:  Joshunznera [ 27 Jun 2005, 22:53 ]
Post subject: 

bump

-----------------

<img src="http://smilies.f-o-o-l.de/crazy.gif" border=0>The beat goes on and I´m so wrong

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/