| Ljudbojen.com https://ljudbojen.com/ |
|
| liten stärkare https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=2&t=6042 |
Page 1 of 1 |
| Author: | Joshunznera [ 25 Jun 2005, 16:04 ] |
| Post subject: | liten stärkare |
nu vill jag ha en ministärkare igen Pignose, bältes-Marshall, mini-Fender eller MicroRoland tex men allt är intressant, bara det är litet och innehåller högtalare ----------------- <img src="http://smilies.f-o-o-l.de/crazy.gif" border=0>The beat goes on and I´m so wrong |
|
| Author: | Molle [ 25 Jun 2005, 16:05 ] |
| Post subject: | |
Du skulle behållit din Danelectro, Josh! Molle |
|
| Author: | Humbucker [ 25 Jun 2005, 16:09 ] |
| Post subject: | |
Jag såg att dem hade Yamaha AA5, liten fyrkantig stereo stärkare, drivs med batterier, 2+2 W, 495 spänn. Jag skulle tänka mig den istället för dem andra du räknade upp. |
|
| Author: | Humbucker [ 25 Jun 2005, 16:10 ] |
| Post subject: | |
Kanske ska berätta var jag såg den också <img src=icon_smile.gif border=0 align=middle>. Såg den på MUG (Musik Utan Gränser) här i göteborg. |
|
| Author: | Joshunznera [ 25 Jun 2005, 16:20 ] |
| Post subject: | |
<BLOCKQUOTE id=quote><font size=1 face="Verdana, Arial, Helvetica" id=quote>quote:<hr height=1 noshade id=quote> Kanske ska berätta var jag såg den också <img src=icon_smile.gif border=0 align=middle>. Såg den på MUG (Musik Utan Gränser) här i göteborg. <hr height=1 noshade id=quote></BLOCKQUOTE id=quote></font id=quote><font face="Verdana, Arial, Helvetica" size=2 id=quote> ska kolla ----------------- <img src="http://smilies.f-o-o-l.de/crazy.gif" border=0>The beat goes on and I´m so wrong |
|
| Author: | Joshunznera [ 25 Jun 2005, 16:26 ] |
| Post subject: | |
cool sak <img src="http://media.zzounds.com/media/brand,zzounds/AA5amp-8402c620426ca98f4a152e9085ab4af9.jpg" border=0> ----------------- <img src="http://smilies.f-o-o-l.de/crazy.gif" border=0>The beat goes on and I´m so wrong |
|
| Author: | Joshunznera [ 25 Jun 2005, 16:27 ] |
| Post subject: | |
ojdå, och stor <img src=icon_smile_blush.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle> ----------------- <img src="http://smilies.f-o-o-l.de/crazy.gif" border=0>The beat goes on and I´m so wrong |
|
| Author: | Joshunznera [ 25 Jun 2005, 16:32 ] |
| Post subject: | |
<BLOCKQUOTE id=quote><font size=1 face="Verdana, Arial, Helvetica" id=quote>quote:<hr height=1 noshade id=quote> Du skulle behållit din Danelectro, Josh! Molle <hr height=1 noshade id=quote></BLOCKQUOTE id=quote></font id=quote><font face="Verdana, Arial, Helvetica" size=2 id=quote> det tycker du nog inte <img src=icon_smile_wink.gif border=0 align=middle> Jo, den var cool, men jag är ute efter ngt mindre och helst batteridrivet ----------------- <img src="http://smilies.f-o-o-l.de/crazy.gif" border=0>The beat goes on and I´m so wrong |
|
| Author: | Molle [ 25 Jun 2005, 16:39 ] |
| Post subject: | |
<BLOCKQUOTE id=quote><font size=1 face="Verdana, Arial, Helvetica" id=quote>quote:<hr height=1 noshade id=quote> <BLOCKQUOTE id=quote><font size=1 face="Verdana, Arial, Helvetica" id=quote>quote:<hr height=1 noshade id=quote> Du skulle behållit din Danelectro, Josh! Molle <hr height=1 noshade id=quote></BLOCKQUOTE id=quote></font id=quote><font face="Verdana, Arial, Helvetica" size=2 id=quote> det tycker du nog inte <img src=icon_smile_wink.gif border=0 align=middle> Jo, den var cool, men jag är ute efter ngt mindre och helst batteridrivet ----------------- <img src="http://smilies.f-o-o-l.de/crazy.gif" border=0>The beat goes on and I´m so wrong <hr height=1 noshade id=quote></BLOCKQUOTE id=quote></font id=quote><font face="Verdana, Arial, Helvetica" size=2 id=quote> Så rätt, det tycker jag inte!<img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle> Är bilden i skala 1:1?<img src=icon_smile_wink.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_question.gif border=0 align=middle> Molle |
|
| Author: | Humbucker [ 25 Jun 2005, 17:01 ] |
| Post subject: | |
Den är batteridriven, och betydligt mindre i verkligheten <img src=icon_smile_tongue.gif border=0 align=middle> |
|
| Author: | Joshunznera [ 27 Jun 2005, 22:53 ] |
| Post subject: | |
bump ----------------- <img src="http://smilies.f-o-o-l.de/crazy.gif" border=0>The beat goes on and I´m so wrong |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|