Ljudbojen.com
https://ljudbojen.com/

Case till strata eller tele
https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=2&t=2845
Page 1 of 1

Author:  bjoel [ 10 Aug 2004, 15:53 ]
Post subject:  Case till strata eller tele

Tjo!

Hardcase eller kraftigare gigbag till strata eller tele köpes. <img src=icon_smile.gif border=0 align=middle>

(ämlans budgetguror som inte skickar med sånt).

-------
Prylar till salu: http://www.elenfors.com/forsale.html Bra musik: http://amp-rocks.com/

Author:  HemmaIommi [ 12 Aug 2004, 09:40 ]
Post subject: 

Tjena !
Kolla länken nedan. Köpte två st sådana här hardcase till min Stratakopia och till SG:n. Passar till båda, dock ej till LP.
När jag köpte så var priset 35-36 EURO + porto vilket blev totalt ca 100 EURO, dvs. ca 920:- för två case inklusive frakt från Tyskland.
Fick dom förra vecka och dom är helt OK. Med tanke på att det billigaste (om du ska köpa nytt) här i Sverige ligger på ca 800:- (i alla fall vad jag kan hitta på nätet) så är det kanske idé att importera. Inom EU tillkommer ju ingen tull etc.Om du tycker det är intressant så maila till Music Worl Brilon och fråga vad billigaste portot till Sverige blir, så kan du jämföra totalkostnaden.
Casen kom väl paketerade och är riktigt snygga tycker jag.
Lycka till !

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... 3740301609

Author:  HemmaIommi [ 15 Aug 2004, 20:52 ]
Post subject: 

Såg att priset var 45,90 EURO senast, nu har dom sänkt till 39,90

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... 13008&rd=1

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/