Ljudbojen.com
https://ljudbojen.com/

jättebillig, dålig dist köpes
https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=2&t=13315
Page 1 of 1

Author:  d-drop [ 21 Jan 2008, 17:02 ]
Post subject:  jättebillig, dålig dist köpes

jag söker billiga konstiga distar, huvudsaken är att det är billigt och någorlunda fungerande.. ej behringer bara!

Author:  televinklad [ 21 Jan 2008, 17:37 ]
Post subject: 

Kan nog finnas någon moddad Boss DS-1 alt MT-2 i lådan. Ska kolla hemma ikväll.

d-drop wrote:

jag söker billiga konstiga distar, huvudsaken är att det är billigt och någorlunda fungerande.. ej behringer bara!



Author:  d-drop [ 21 Jan 2008, 17:41 ]
Post subject: 

televinklad wrote:

Kan nog finnas någon moddad Boss DS-1 alt MT-2 i lådan. Ska kolla hemma ikväll.

d-drop wrote:

jag söker billiga konstiga distar, huvudsaken är att det är billigt och någorlunda fungerande.. ej behringer bara!




Ja gör gärna det! Har du nån uppfattning om priser?
Mvh anders

Author:  Skavis [ 21 Jan 2008, 18:41 ]
Post subject: 

Jag har en Danelectro Liquid Metal (Black Paisley) för 350kr inkl frakt. Kanonskick med kartong och allt.

----------------------------
<font color="green"><b>"No I'm no, I'm no superman"</b></font id="green">

Author:  guitarowner [ 21 Jan 2008, 18:59 ]
Post subject: 

Jag har en halkass distpedal,absolut nyskick
Danelectro Black Coffee
Image

Du får den billigt!!
Men du måste bo i Stockholm, skickas ej.


Image

Author:  d-drop [ 21 Jan 2008, 19:11 ]
Post subject: 

d-drop wrote:

jag söker billiga konstiga distar, huvudsaken är att det är billigt och någorlunda fungerande.. ej behringer bara!



Tackar för förslagen! Jag är dock mer sugen på nåt ännu dåligare för att gå loss med lödpennan i..
Anders

Author:  televinklad [ 21 Jan 2008, 22:01 ]
Post subject: 

MT-2:an kanske kan vara något för dig.
Den har Monte Allums grund mod & trigain mod med en variant av Keeley seeing-eye + att jag har bytt alla övriga 15 ceramic/elektrolyt/polyester kondingar i singal kedjan till tantal/silvermica/metalfilm.
300 + frakt? Kan mejla dig bilder om du e sugen.
d-drop wrote:

televinklad wrote:

Kan nog finnas någon moddad Boss DS-1 alt MT-2 i lådan. Ska kolla hemma ikväll.

d-drop wrote:

jag söker billiga konstiga distar, huvudsaken är att det är billigt och någorlunda fungerande.. ej behringer bara!




Ja gör gärna det! Har du nån uppfattning om priser?
Mvh anders



Author:  d-drop [ 22 Jan 2008, 09:51 ]
Post subject: 

televinklad wrote:

MT-2:an kanske kan vara något för dig.
Den har Monte Allums grund mod & trigain mod med en variant av Keeley seeing-eye + att jag har bytt alla övriga 15 ceramic/elektrolyt/polyester kondingar i singal kedjan till tantal/silvermica/metalfilm.
300 + frakt? Kan mejla dig bilder om du e sugen.
d-drop wrote:

televinklad wrote:

Kan nog finnas någon moddad Boss DS-1 alt MT-2 i lådan. Ska kolla hemma ikväll.

[quote="d-drop"]

jag söker billiga konstiga distar, huvudsaken är att det är billigt och någorlunda fungerande.. ej behringer bara!




Ja gör gärna det! Har du nån uppfattning om priser?
Mvh anders



[/quote]
Ja, gör gärna det!
Anders

Author:  televinklad [ 22 Jan 2008, 18:52 ]
Post subject: 

Mejl i lådan.
Mvh/Janne

Author:  televinklad [ 22 Jan 2008, 20:16 ]
Post subject: 

televinklad wrote:

Mejl i lådan.
Mvh/Janne

Bilder skickade.

Author:  d-drop [ 23 Jan 2008, 17:59 ]
Post subject: 

d-drop wrote:

jag söker billiga konstiga distar, huvudsaken är att det är billigt och någorlunda fungerande.. ej behringer bara!



Ingen som har fler förslag?
Anders

Author:  televinklad [ 24 Jan 2008, 20:10 ]
Post subject: 

d-drop wrote:

d-drop wrote:

jag söker billiga konstiga distar, huvudsaken är att det är billigt och någorlunda fungerande.. ej behringer bara!



Ingen som har fler förslag?
Anders



Jag igen. Jodå, fraktförslag finns på MT-2:an. Du har mejl i lådan.
Mvh/Janne

Author:  Chopper [ 25 Jan 2008, 23:21 ]
Post subject: 

Jag har moddat min Daddy-O och det blev en väldigt trivsam pedal.[:)]
Jag har en gammal Fab-tone som oxå blev moddad på ungefär samma sätt, men den är fortfarande en rådist. Den är för mycket för mej och alltså att tillgå för en köpare.[;)]

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/