| Ljudbojen.com https://ljudbojen.com/ |
|
| jättebillig, dålig dist köpes https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=2&t=13315 |
Page 1 of 1 |
| Author: | d-drop [ 21 Jan 2008, 17:02 ] |
| Post subject: | jättebillig, dålig dist köpes |
jag söker billiga konstiga distar, huvudsaken är att det är billigt och någorlunda fungerande.. ej behringer bara! |
|
| Author: | televinklad [ 21 Jan 2008, 17:37 ] |
| Post subject: | |
Kan nog finnas någon moddad Boss DS-1 alt MT-2 i lådan. Ska kolla hemma ikväll. d-drop wrote: jag söker billiga konstiga distar, huvudsaken är att det är billigt och någorlunda fungerande.. ej behringer bara! |
|
| Author: | d-drop [ 21 Jan 2008, 17:41 ] |
| Post subject: | |
televinklad wrote: Kan nog finnas någon moddad Boss DS-1 alt MT-2 i lådan. Ska kolla hemma ikväll. d-drop wrote: jag söker billiga konstiga distar, huvudsaken är att det är billigt och någorlunda fungerande.. ej behringer bara! Ja gör gärna det! Har du nån uppfattning om priser? Mvh anders |
|
| Author: | Skavis [ 21 Jan 2008, 18:41 ] |
| Post subject: | |
Jag har en Danelectro Liquid Metal (Black Paisley) för 350kr inkl frakt. Kanonskick med kartong och allt. ---------------------------- <font color="green"><b>"No I'm no, I'm no superman"</b></font id="green"> |
|
| Author: | guitarowner [ 21 Jan 2008, 18:59 ] |
| Post subject: | |
Jag har en halkass distpedal,absolut nyskick Danelectro Black Coffee ![]() Du får den billigt!! Men du måste bo i Stockholm, skickas ej.
|
|
| Author: | d-drop [ 21 Jan 2008, 19:11 ] |
| Post subject: | |
d-drop wrote: jag söker billiga konstiga distar, huvudsaken är att det är billigt och någorlunda fungerande.. ej behringer bara! Tackar för förslagen! Jag är dock mer sugen på nåt ännu dåligare för att gå loss med lödpennan i.. Anders |
|
| Author: | televinklad [ 21 Jan 2008, 22:01 ] |
| Post subject: | |
MT-2:an kanske kan vara något för dig. Den har Monte Allums grund mod & trigain mod med en variant av Keeley seeing-eye + att jag har bytt alla övriga 15 ceramic/elektrolyt/polyester kondingar i singal kedjan till tantal/silvermica/metalfilm. 300 + frakt? Kan mejla dig bilder om du e sugen. d-drop wrote: televinklad wrote: Kan nog finnas någon moddad Boss DS-1 alt MT-2 i lådan. Ska kolla hemma ikväll. d-drop wrote: jag söker billiga konstiga distar, huvudsaken är att det är billigt och någorlunda fungerande.. ej behringer bara! Ja gör gärna det! Har du nån uppfattning om priser? Mvh anders |
|
| Author: | d-drop [ 22 Jan 2008, 09:51 ] |
| Post subject: | |
televinklad wrote: MT-2:an kanske kan vara något för dig. Den har Monte Allums grund mod & trigain mod med en variant av Keeley seeing-eye + att jag har bytt alla övriga 15 ceramic/elektrolyt/polyester kondingar i singal kedjan till tantal/silvermica/metalfilm. 300 + frakt? Kan mejla dig bilder om du e sugen. d-drop wrote: televinklad wrote: Kan nog finnas någon moddad Boss DS-1 alt MT-2 i lådan. Ska kolla hemma ikväll. [quote="d-drop"] jag söker billiga konstiga distar, huvudsaken är att det är billigt och någorlunda fungerande.. ej behringer bara! Ja gör gärna det! Har du nån uppfattning om priser? Mvh anders [/quote] Ja, gör gärna det! Anders |
|
| Author: | televinklad [ 22 Jan 2008, 18:52 ] |
| Post subject: | |
Mejl i lådan. Mvh/Janne |
|
| Author: | televinklad [ 22 Jan 2008, 20:16 ] |
| Post subject: | |
televinklad wrote: Mejl i lådan. Mvh/Janne Bilder skickade. |
|
| Author: | d-drop [ 23 Jan 2008, 17:59 ] |
| Post subject: | |
d-drop wrote: jag söker billiga konstiga distar, huvudsaken är att det är billigt och någorlunda fungerande.. ej behringer bara! Ingen som har fler förslag? Anders |
|
| Author: | televinklad [ 24 Jan 2008, 20:10 ] |
| Post subject: | |
d-drop wrote: d-drop wrote: jag söker billiga konstiga distar, huvudsaken är att det är billigt och någorlunda fungerande.. ej behringer bara! Ingen som har fler förslag? Anders Jag igen. Jodå, fraktförslag finns på MT-2:an. Du har mejl i lådan. Mvh/Janne |
|
| Author: | Chopper [ 25 Jan 2008, 23:21 ] |
| Post subject: | |
Jag har moddat min Daddy-O och det blev en väldigt trivsam pedal.[:)] Jag har en gammal Fab-tone som oxå blev moddad på ungefär samma sätt, men den är fortfarande en rådist. Den är för mycket för mej och alltså att tillgå för en köpare.[;)] |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|