Tjena, Söker ett stall till Burns (ibland Baldwin) Vibraslim från 60-talet. Tror det kallas för Vibrola tremolo. Hör av dig om du har ett eller om du vet nån snubbe som känner en snubbe som kanske har en massa gamla delar liggandes och kanske har ett sånt stall vetja.
Users browsing this forum: No registered users and 19 guests
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum