Ljudbojen.com
https://ljudbojen.com/

Högtalare Fender
https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=2&t=131270
Page 1 of 1

Author:  Dodger [ 15 Jan 2025, 10:25 ]
Post subject:  Högtalare Fender

Har en tom Bandmaster 2X12 -67 som skulle behöva två 8 Ohms högtalare.
Någon som har något intressant liggandes? Tanken är rent ljud.

Author:  zoork_1 [ 15 Jan 2025, 19:38 ]
Post subject:  Re: Högtalare Fender

Har en liggande nånstans.
Om även ett element kan vara av intresse, så hojta till så ska jag försöka leta fram det.

Author:  Dodger [ 15 Jan 2025, 19:51 ]
Post subject:  Re: Högtalare Fender

zoork_1 wrote:
Har en liggande nånstans.
Om även ett element kan vara av intresse, så hojta till så ska jag försöka leta fram det.

Beror ju lite på vad det är för element och vad du vill ha för det.

Author:  zoork_1 [ 16 Jan 2025, 00:13 ]
Post subject:  Re: Högtalare Fender

PM:a e-post om du vill ha ett par bilder.
Tänker mig runt 400 kr....

Author:  rag [ 22 Jan 2025, 19:22 ]
Post subject:  Re: Högtalare Fender

Har gamla Celestion G12-K85 liggandes

Keith kör nåt liknande i sina tweed twins

Har ett matchar par som jag kan sälja för 1500:- plus frakt (från Gbg)

Center cap e intryckt på båda men påverkar nada

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/