Ljudbojen.com
https://ljudbojen.com/

Fet Distpedal
https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=2&t=13032
Page 1 of 1

Author:  Burner [ 10 Jan 2008, 22:47 ]
Post subject:  Fet Distpedal

Nåt åt hållet "Digitech DeathMetal" pedalen eller liknande[}:)][:D]

"Har man slagit yxan i båten får man ro som fan"

Author:  Skavis [ 11 Jan 2008, 06:55 ]
Post subject: 

Danelectro - Black Paisley har jag till salu.
Snygg är den också [:p]
Image

----------------------------
<font color="green"><b>"No I'm no, I'm no superman"</b></font id="green">

Author:  Skavis [ 17 Jan 2008, 00:02 ]
Post subject: 

Skavis wrote:

Danelectro - Black Paisley har jag till salu.
Snygg är den också [:p]
Image

----------------------------
<font color="green"><b>"No I'm no, I'm no superman"</b></font id="green">

Jahapp ?

----------------------------
<font color="green"><b>"No I'm no, I'm no superman"</b></font id="green">

Author:  Burner [ 17 Jan 2008, 00:56 ]
Post subject: 

oj missat denna Skavis..

Hitta inget på nätet om denna.. vad låter den som typ?[:I]

"Har man slagit yxan i båten får man ro som fan"

Author:  Skavis [ 17 Jan 2008, 06:54 ]
Post subject: 

Burner wrote:

oj missat denna Skavis..

Hitta inget på nätet om denna.. vad låter den som typ?[:I]

"Har man slagit yxan i båten får man ro som fan"

Den heter även Liquid Metal [}:)]
http://reviews.harmony-central.com/revi ... Metal/10/1

Den är även både stor och gedigen. Och billig [;)]

----------------------------
<font color="green"><b>"No I'm no, I'm no superman"</b></font id="green">

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/