| Ljudbojen.com https://ljudbojen.com/ |
|
| Fet Distpedal https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=2&t=13032 |
Page 1 of 1 |
| Author: | Burner [ 10 Jan 2008, 22:47 ] |
| Post subject: | Fet Distpedal |
Nåt åt hållet "Digitech DeathMetal" pedalen eller liknande[}:)][:D] "Har man slagit yxan i båten får man ro som fan" |
|
| Author: | Skavis [ 11 Jan 2008, 06:55 ] |
| Post subject: | |
Danelectro - Black Paisley har jag till salu. Snygg är den också [:p] ![]() ---------------------------- <font color="green"><b>"No I'm no, I'm no superman"</b></font id="green"> |
|
| Author: | Skavis [ 17 Jan 2008, 00:02 ] |
| Post subject: | |
Skavis wrote: Danelectro - Black Paisley har jag till salu. Snygg är den också [:p] ![]() ---------------------------- <font color="green"><b>"No I'm no, I'm no superman"</b></font id="green"> Jahapp ? ---------------------------- <font color="green"><b>"No I'm no, I'm no superman"</b></font id="green"> |
|
| Author: | Burner [ 17 Jan 2008, 00:56 ] |
| Post subject: | |
oj missat denna Skavis.. Hitta inget på nätet om denna.. vad låter den som typ?[:I] "Har man slagit yxan i båten får man ro som fan" |
|
| Author: | Skavis [ 17 Jan 2008, 06:54 ] |
| Post subject: | |
Burner wrote: oj missat denna Skavis.. Hitta inget på nätet om denna.. vad låter den som typ?[:I] "Har man slagit yxan i båten får man ro som fan" Den heter även Liquid Metal [}:)] http://reviews.harmony-central.com/revi ... Metal/10/1 Den är även både stor och gedigen. Och billig [;)] ---------------------------- <font color="green"><b>"No I'm no, I'm no superman"</b></font id="green"> |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|