Ljudbojen.com
https://ljudbojen.com/

FRED!
https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=2&t=13011
Page 1 of 1

Author:  Endurance [ 10 Jan 2008, 07:25 ]
Post subject:  FRED!

Dimarzio FRED köpes.

"Perfectionism is invented by people who can't play"

Author:  nuffe [ 10 Jan 2008, 18:08 ]
Post subject: 

Jag har 2 st DiMarzio Evolution, 158 och 159, svarta, F-spaced. Inte riktigt Fred, men nästan. De är helt nya och askarna de ligger i är oöppnade.

Author:  Endurance [ 10 Jan 2008, 20:54 ]
Post subject: 

Intressanta mikar, har aldrig prövat dem men till den här guran är det enbart 153 som gäller, sorry.

För något framtida projekt kanske. Om inte annat så bara för att höra hur de gör sig med mina prylar.

"Perfectionism is invented by people who can't play"

Author:  judas_priest [ 10 Jan 2008, 23:22 ]
Post subject: 

nuffe wrote:

Jag har 2 st DiMarzio Evolution, 158 och 159, svarta, F-spaced. Inte riktigt Fred, men nästan. De är helt nya och askarna de ligger i är oöppnade.


Vad skall du ha för båda=?

/Jonte

Author:  nuffe [ 12 Jan 2008, 12:55 ]
Post subject: 

judas_priest wrote:

nuffe wrote:

Jag har 2 st DiMarzio Evolution, 158 och 159, svarta, F-spaced. Inte riktigt Fred, men nästan. De är helt nya och askarna de ligger i är oöppnade.


Vad skall du ha för båda=?

/Jonte


Nu stjäl vi ju Endurances tråd med en riktig trådkapning. Hoppas han har överseende med det.

Jag vill ha 1700:- inkl. frakt för båda mickarna. Igen, mickarna ligger i orginal-askarna i OBRUTET skick. Jag kan skicka bilder som visar det.

Author:  Endurance [ 12 Jan 2008, 18:05 ]
Post subject: 

Jag kallar mig inte Endurance för inte:) Men sköt gärna resten av affären per mail istället.. glider lite från ämnet.

FRED sökes fortfarande, eller den nya... mojo eller vad den kallas, men FRED i första hand.

"Perfectionism is invented by people who can't play"

Author:  judas_priest [ 13 Jan 2008, 16:53 ]
Post subject: 

Ber så hemskt mycket om ursäkt, lite dålig stil av mig att bara kapa så skall inte hända igen.

/Jonte

Author:  Endurance [ 13 Jan 2008, 18:59 ]
Post subject: 

Äh, det är ju på det sättet som kontakter skapas, bland annat. Och så var det en vis man från usa som sa till mig att aldrig be om ursäkt:). Ingen fara, för min del.

FRED som sagt, eller någon som har något tips var jag kan få tag på en? Letar ju febrilt..

"Perfectionism is invented by people who can't play"

Author:  Endurance [ 01 Feb 2008, 22:27 ]
Post subject: 

Jo, letar fortfarande efter FRED! Och då menar jag inte worldpeace utan miken från dimarzio...

"Perfectionism is invented by people who can't play"

Author:  Endurance [ 29 Aug 2008, 16:58 ]
Post subject: 

Snacka om långsam bump :) Söker igen efter en FRED!

"Perfectionism is invented by people who can't play"

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/