tomtop wrote:
<font size="4"><b><font size="4"><font face="Andale Mono">Är intresserad av en AW 3 alt 2 om någon har en liggande oanvänd.</font id="size4">
<font color="red">
AC 2 KÖPT
TU 2 KÖPT
MT 2 KÖPT
BCB 60 pedalbord KÖPT</font id="Andale Mono"></font id="size4"></b></font id="red">
*BUMP*
Någån måste väl ha en Liggande??? [;)][:D]