| Ljudbojen.com https://ljudbojen.com/ |
|
| Boss-pedaler + volympedal https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=2&t=12988 |
Page 1 of 1 |
| Author: | doffy [ 09 Jan 2008, 13:58 ] |
| Post subject: | Boss-pedaler + volympedal |
Jag är intresserad av följande pedaler: <s>Boss SD1</s> <s>Boss DS1</s> <s>Boss PH2</s> Boss RV3/RV5 <s>Boss TR2/annan tremolopedal som klarar från mjukt till chop-chop</s> <s>Boss CE2/CE3/(CE5)/CH1</s> Boss DD-20 Volympedal Skicka gärna mail via profil. |
|
| Author: | Skavis [ 16 Jan 2008, 00:51 ] |
| Post subject: | |
PH2 finnes och är till salu ---------------------------- <font color="green"><b>"No I'm no, I'm no superman"</b></font id="green"> |
|
| Author: | nilo [ 16 Jan 2008, 14:27 ] |
| Post subject: | |
vad skulle du vara villig att ge för en ce-3 MIJ med en ersatt ratt som är hemmagjord för att efterlikna de andra så bra som möjligt?? 80's tone *blizzz* |
|
| Author: | doffy [ 16 Jan 2008, 17:50 ] |
| Post subject: | |
Jag har precis betalt för en chorus-pedal så det skulle tyvärr vara bra nära inget alls faktiskt. |
|
| Author: | Bilton [ 17 Mar 2008, 20:39 ] |
| Post subject: | |
En Boss RV-5 finns här: http://www.ljudbojen.com/bojen/topic.asp?TOPIC_ID=14602 /Bilton "Arbete främjar hälsa och välstånd och förhindrar många tillfällen till synd!" -Martin Luther |
|
| Author: | Bbenderman [ 17 Mar 2008, 23:26 ] |
| Post subject: | |
Jag har också en volym över http://www.ljudbojen.com/bojen/topic.as ... erms=volym Fender Telecaster Bbender Hot Rails Pickups Fender Strat specialediton 93 me stackade pickups Gibson Les Paul standard. Fender vibrolux Blackface Messa Boogie Express 5,50. |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|