Ljudbojen.com
https://ljudbojen.com/

Boss-pedaler + volympedal
https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=2&t=12988
Page 1 of 1

Author:  doffy [ 09 Jan 2008, 13:58 ]
Post subject:  Boss-pedaler + volympedal

Jag är intresserad av följande pedaler:
<s>Boss SD1</s>
<s>Boss DS1</s>
<s>Boss PH2</s>
Boss RV3/RV5
<s>Boss TR2/annan tremolopedal som klarar från mjukt till chop-chop</s>
<s>Boss CE2/CE3/(CE5)/CH1</s>
Boss DD-20
Volympedal

Skicka gärna mail via profil.

Author:  Skavis [ 16 Jan 2008, 00:51 ]
Post subject: 

PH2 finnes och är till salu

----------------------------
<font color="green"><b>"No I'm no, I'm no superman"</b></font id="green">

Author:  nilo [ 16 Jan 2008, 14:27 ]
Post subject: 

vad skulle du vara villig att ge för en ce-3 MIJ med en ersatt ratt som är hemmagjord för att efterlikna de andra så bra som möjligt??

80's tone *blizzz*

Author:  doffy [ 16 Jan 2008, 17:50 ]
Post subject: 

Jag har precis betalt för en chorus-pedal så det skulle tyvärr vara bra nära inget alls faktiskt.

Author:  Bilton [ 17 Mar 2008, 20:39 ]
Post subject: 

En Boss RV-5 finns här: http://www.ljudbojen.com/bojen/topic.asp?TOPIC_ID=14602

/Bilton
"Arbete främjar hälsa och välstånd och förhindrar många tillfällen till synd!" -Martin Luther

Author:  Bbenderman [ 17 Mar 2008, 23:26 ]
Post subject: 

Jag har också en volym över
http://www.ljudbojen.com/bojen/topic.as ... erms=volym

Fender Telecaster Bbender Hot Rails Pickups
Fender Strat specialediton 93 me stackade pickups
Gibson Les Paul standard.
Fender vibrolux Blackface Messa Boogie Express 5,50.

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/