Ljudbojen.com
https://ljudbojen.com/

Liten rör- eller transistorstärkare lågwattare!
https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=2&t=125252
Page 1 of 1

Author:  lefty.guitar [ 31 Jan 2020, 08:47 ]
Post subject:  Liten rör- eller transistorstärkare lågwattare!

Hej, har en liten toploaded combo utan stärkardelen, jagar nu en mindre stärkare att stoppa dit. Helst en mindre rör stärkare, transistor kan funka oxå. Själva hålet för chassit är ca 28 cm x 4,5 cm, så runt den storleken. Kan ta en byggsats.

Rock On!

Author:  lefty.guitar [ 31 Jan 2020, 08:48 ]
Post subject:  Re: Liten rör- eller transistorstärkare lågwattare!

lefty.guitar wrote:
Hej, har en liten toploaded Subzero combo utan stärkardelen, jagar nu en mindre stärkare att stoppa dit. Helst en mindre rör stärkare, transistor kan funka oxå. Själva hålet för chassit är ca 28 cm x 4,5 cm, så runt den storleken. Kan ta en byggsats.

Rock On!

Author:  Sir Realistic [ 22 Feb 2020, 18:06 ]
Post subject:  Re: Liten rör- eller transistorstärkare lågwattare!

Jag har en 15w transistorförstärkare som "blev över" från en Fender Rumble 15.
Den mäter 29,5 x 5 cm.
Finns i Stockholm. Din för 150:- + frakt.

En sån här (alltså ingen låda eller högt., lånad bild)
Image

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/