| Ljudbojen.com https://ljudbojen.com/ |
|
| Fender Strata https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=2&t=11790 |
Page 1 of 1 |
| Author: | Rock_N_Ron [ 17 Sep 2007, 11:15 ] |
| Post subject: | Fender Strata |
Tjena, Nu är man snart utan strata då min gode(?) vän Jyggo sålt min fina Japanstrata (inköpt av Josh) till en av sina arbetskamrater med argumentet "Du kan ju för f-n inte ha en Japan i samlingen"... Så mao. är jag på jakt efter en hederlig USA strata, gärna några år på nacken. Sliten = snygg i mina ögon. Önskemålen är C-shape på halsen. Absolut inga HB monster med konstiga svaj & grejjer. Vit, sunburt eller svart (eller annan "normal" färg som jag inte tänkt på...) Helst lönnbräda. Gärna -70-tal; men stora huvvet & bullet trossrod. Vad har ni i gömmorna, boys?!? = = = = = KEEP ON ROCKIN´ IN THE FREE WORLD = = = = = |
|
| Author: | mrcheese [ 17 Sep 2007, 23:06 ] |
| Post subject: | |
Motvilligt http://www.ljudbojen.com/bojen/topic.asp?TOPIC_ID=9464 Mvh RICKY http://www.guitarlabs.se http://www.bostream.nu/mrcheese/ http://medlem.spray.se/guitarmaniac/ http://medlem.spray.se/mrcheesedoodle/ http://home.no/mrcheese/ |
|
| Author: | Rock_N_Ron [ 18 Sep 2007, 08:44 ] |
| Post subject: | |
mrcheese wrote: Ricky; Detta är tokintressant! Jag ringer/mailar senare under veckan. Den däringa -75:an du snackar om i den andra tråden. Finns den kvar? Kan du maila bilder igen, tror jag har slarvat bort dom... = = = = = KEEP ON ROCKIN´ IN THE FREE WORLD = = = = = |
|
| Author: | mrcheese [ 18 Sep 2007, 10:04 ] |
| Post subject: | |
Rock_N_Ron wrote: mrcheese wrote: Ricky; Detta är tokintressant! Jag ringer/mailar senare under veckan. Den däringa -75:an du snackar om i den andra tråden. Finns den kvar? Kan du maila bilder igen, tror jag har slarvat bort dom... = = = = = KEEP ON ROCKIN´ IN THE FREE WORLD = = = = = 75:an gick direkt. Mvh RICKY http://www.guitarlabs.se http://www.bostream.nu/mrcheese/ http://medlem.spray.se/guitarmaniac/ http://medlem.spray.se/mrcheesedoodle/ http://home.no/mrcheese/ |
|
| Author: | Rock_N_Ron [ 18 Sep 2007, 11:26 ] |
| Post subject: | |
mrcheese wrote: Skit oxå... Hur som helst, så hör jag av mig ang. -73/79:an. Ha de´! = = = = = KEEP ON ROCKIN´ IN THE FREE WORLD = = = = = |
|
| Author: | mrcheese [ 20 Sep 2007, 22:23 ] |
| Post subject: | |
Rock_N_Ron wrote: mrcheese wrote: Skit oxå... Hur som helst, så hör jag av mig ang. -73/79:an. Ha de´! = = = = = KEEP ON ROCKIN´ IN THE FREE WORLD = = = = = Nu är den också såld. Mvh RICKY http://www.guitarlabs.se http://www.bostream.nu/mrcheese/ http://medlem.spray.se/guitarmaniac/ http://medlem.spray.se/mrcheesedoodle/ http://home.no/mrcheese/ |
|
| Author: | Rock_N_Ron [ 21 Sep 2007, 09:06 ] |
| Post subject: | |
mrcheese wrote: WTF!!! [:(!] If you snooze, you loose, antar jag... Inget annat intressant i lager?!? Ser/hör du nå´t så hör av dig Ricky, du har ju schyssta kontakter i Strata-branchen... Gärna halv-gammalt, snyggt slitet... = = = = = KEEP ON ROCKIN´ IN THE FREE WORLD = = = = = |
|
| Author: | Chopper [ 07 Oct 2007, 22:36 ] |
| Post subject: | |
Sologitarristen i vårat band har en Strata Hardtail -79 som han vill jag ska sälja åt honom. Kan det vara intressant? |
|
| Author: | Rock_N_Ron [ 09 Oct 2007, 08:06 ] |
| Post subject: | |
Chopper wrote: Sologitarristen i vårat band har en Strata Hardtail -79 som han vill jag ska sälja åt honom. Kan det vara intressant? Det är inte allt omöjligt! Skicka ett mail via profilen med bilder/info/pris etc. är du snäll. = = = = = KEEP ON ROCKIN´ IN THE FREE WORLD = = = = = |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|