Ljudbojen.com
https://ljudbojen.com/

Fender Strata
https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=2&t=11790
Page 1 of 1

Author:  Rock_N_Ron [ 17 Sep 2007, 11:15 ]
Post subject:  Fender Strata

Tjena,

Nu är man snart utan strata då min gode(?) vän Jyggo sålt min fina Japanstrata (inköpt av Josh) till en av sina arbetskamrater med argumentet "Du kan ju för f-n inte ha en Japan i samlingen"...

Så mao. är jag på jakt efter en hederlig USA strata, gärna några år på nacken. Sliten = snygg i mina ögon.

Önskemålen är C-shape på halsen.
Absolut inga HB monster med konstiga svaj & grejjer.
Vit, sunburt eller svart (eller annan "normal" färg som jag inte tänkt på...)
Helst lönnbräda.
Gärna -70-tal; men stora huvvet & bullet trossrod.

Vad har ni i gömmorna, boys?!?

= = = = = KEEP ON ROCKIN´ IN THE FREE WORLD = = = = =

Author:  mrcheese [ 17 Sep 2007, 23:06 ]
Post subject: 

Motvilligt

http://www.ljudbojen.com/bojen/topic.asp?TOPIC_ID=9464



Mvh
RICKY

http://www.guitarlabs.se
http://www.bostream.nu/mrcheese/
http://medlem.spray.se/guitarmaniac/
http://medlem.spray.se/mrcheesedoodle/
http://home.no/mrcheese/

Author:  Rock_N_Ron [ 18 Sep 2007, 08:44 ]
Post subject: 



Ricky; Detta är tokintressant! Jag ringer/mailar senare under veckan. Den däringa -75:an du snackar om i den andra tråden. Finns den kvar? Kan du maila bilder igen, tror jag har slarvat bort dom...

= = = = = KEEP ON ROCKIN´ IN THE FREE WORLD = = = = =

Author:  mrcheese [ 18 Sep 2007, 10:04 ]
Post subject: 

Rock_N_Ron wrote:



Ricky; Detta är tokintressant! Jag ringer/mailar senare under veckan. Den däringa -75:an du snackar om i den andra tråden. Finns den kvar? Kan du maila bilder igen, tror jag har slarvat bort dom...

= = = = = KEEP ON ROCKIN´ IN THE FREE WORLD = = = = =

75:an gick direkt.


Mvh
RICKY

http://www.guitarlabs.se
http://www.bostream.nu/mrcheese/
http://medlem.spray.se/guitarmaniac/
http://medlem.spray.se/mrcheesedoodle/
http://home.no/mrcheese/

Author:  Rock_N_Ron [ 18 Sep 2007, 11:26 ]
Post subject: 



Skit oxå...

Hur som helst, så hör jag av mig ang. -73/79:an.

Ha de´!

= = = = = KEEP ON ROCKIN´ IN THE FREE WORLD = = = = =

Author:  mrcheese [ 20 Sep 2007, 22:23 ]
Post subject: 

Rock_N_Ron wrote:



Skit oxå...

Hur som helst, så hör jag av mig ang. -73/79:an.

Ha de´!

= = = = = KEEP ON ROCKIN´ IN THE FREE WORLD = = = = =


Nu är den också såld.


Mvh
RICKY

http://www.guitarlabs.se
http://www.bostream.nu/mrcheese/
http://medlem.spray.se/guitarmaniac/
http://medlem.spray.se/mrcheesedoodle/
http://home.no/mrcheese/

Author:  Rock_N_Ron [ 21 Sep 2007, 09:06 ]
Post subject: 



WTF!!! [:(!]

If you snooze, you loose, antar jag...

Inget annat intressant i lager?!? Ser/hör du nå´t så hör av dig Ricky, du har ju schyssta kontakter i Strata-branchen... Gärna halv-gammalt, snyggt slitet...

= = = = = KEEP ON ROCKIN´ IN THE FREE WORLD = = = = =

Author:  Chopper [ 07 Oct 2007, 22:36 ]
Post subject: 

Sologitarristen i vårat band har en Strata Hardtail -79 som han vill jag ska sälja åt honom. Kan det vara intressant?

Author:  Rock_N_Ron [ 09 Oct 2007, 08:06 ]
Post subject: 

Chopper wrote:

Sologitarristen i vårat band har en Strata Hardtail -79 som han vill jag ska sälja åt honom. Kan det vara intressant?




Det är inte allt omöjligt! Skicka ett mail via profilen med bilder/info/pris etc. är du snäll.

= = = = = KEEP ON ROCKIN´ IN THE FREE WORLD = = = = =

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/