View unanswered posts | View active topics It is currently 23 Jun 2026, 21:24



Reply to topic  [ 9 posts ] 
Fender Stratocaster - KÖPT 
Author Message

Joined: 10 Jun 2005, 00:29
Posts: 686
Location: Stockholm
Post Fender Stratocaster - KÖPT
Jag har åter fått ett riktigt sug efter en fin vit USA Strata
med rw-greppbräda och helst 9,5 radius. Tacksam för förslag/tips
[:)][:)]

Image


14 Aug 2007, 21:52
Profile

Joined: 05 Mar 2005, 00:01
Posts: 1443
Location:
Post 
Du kan få köpa min MIJ Strata med RW bräda, den iofs inte vit, den är svart och i mycket fint skick (Javelins gamla).
Dimman


19 Aug 2007, 22:57
Profile ICQ WWW

Joined: 10 Jun 2005, 00:29
Posts: 686
Location: Stockholm
Post 
Du kan väl maila mig lite bilder.
Misstänker [:I][:I] pris ca 3000-3500:- med frakt [;)][;)]

Image


20 Aug 2007, 01:16
Profile

Joined: 05 Mar 2005, 00:01
Posts: 1443
Location:
Post 
Bilder kommer , men du misstänker fel pris.!!!!

Dimman[;)]


20 Aug 2007, 13:44
Profile ICQ WWW
User avatar

Joined: 19 Nov 2002, 12:11
Posts: 3087
Location:
Post 
Det där var en trevlig strata! 9,5" radie och hals med typ c-shape som på american standard, mekaniken är också american standard (orginal på den här). Bra ton i den också. Det är alltså inte en vintagemodell. Fräst h/s/h under plektrumskyddet (orginal), vikt ca 3,5 kg. Halsen är också lite lätt flammig på baksidan om man gillar sånt. Årsmodellen är -95.

Så här ser den ut:

Image

Micke


20 Aug 2007, 16:01
Profile ICQ WWW

Joined: 10 Jun 2005, 00:29
Posts: 686
Location: Stockholm
Post 
Jo jag kollade lite gamla säljtrådar mm med ditt namn sent i går kväll
och hittade den här stratan där, såld 2004 för 3500??

Image


20 Aug 2007, 16:18
Profile

Joined: 05 Mar 2005, 00:01
Posts: 1443
Location:
Post 
Jag minns inte vad jag gav för den, men det kan nog stämma att jag gav 3500.
Men fina Fender gitarrer är som årgångsvin, dom blir inte billigare för att dom blir äldre.
Allvarligt talat det är ett så fint ex av Stratocaster så även om jag gav 3500 så släpper jag inte den för dom pengarna idag.
4500:- och (med en tår i ögat) så är den din.

Dimman


21 Aug 2007, 17:34
Profile ICQ WWW

Joined: 05 Mar 2005, 00:01
Posts: 1443
Location:
Post 
SÅLD TILL LASSE.O.KIRUNA FÖR 5000 KR/HAN PROVSPELADE DEN I 10 MIN
SEDAN VAR HAN HELSÅLD.

DIMMAN


27 Aug 2007, 17:32
Profile ICQ WWW

Joined: 10 Jun 2005, 00:29
Posts: 686
Location: Stockholm
Post 
Ok, vilken Lasse(Ljudbojennick)??
Jag saknar nämligen 1 gammal gura, vet att den försvann
mot Norrbotten för dryga året sedan.




Image


27 Aug 2007, 18:11
Profile
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 9 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 11 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software.