 |
 |
 |
|
Page 1 of 1
|
[ 9 posts ] |
|
Fender Stratocaster - KÖPT
| Author |
Message |
|
guitarowner
Joined: 10 Jun 2005, 00:29 Posts: 686 Location: Stockholm
|
 Fender Stratocaster - KÖPT
Jag har åter fått ett riktigt sug efter en fin vit USA Strata med rw-greppbräda och helst 9,5 radius. Tacksam för förslag/tips [:)][:)] 
|
| 14 Aug 2007, 21:52 |
|
 |
|
dimman
Joined: 05 Mar 2005, 00:01 Posts: 1443 Location:
|
Du kan få köpa min MIJ Strata med RW bräda, den iofs inte vit, den är svart och i mycket fint skick (Javelins gamla). Dimman
|
| 19 Aug 2007, 22:57 |
|
 |
|
guitarowner
Joined: 10 Jun 2005, 00:29 Posts: 686 Location: Stockholm
|
Du kan väl maila mig lite bilder. Misstänker [:I][:I] pris ca 3000-3500:- med frakt [;)][;)] 
|
| 20 Aug 2007, 01:16 |
|
 |
|
dimman
Joined: 05 Mar 2005, 00:01 Posts: 1443 Location:
|
Bilder kommer , men du misstänker fel pris.!!!!
Dimman[;)]
|
| 20 Aug 2007, 13:44 |
|
 |
|
javelin70
Joined: 19 Nov 2002, 12:11 Posts: 3087 Location:
|
Det där var en trevlig strata! 9,5" radie och hals med typ c-shape som på american standard, mekaniken är också american standard (orginal på den här). Bra ton i den också. Det är alltså inte en vintagemodell. Fräst h/s/h under plektrumskyddet (orginal), vikt ca 3,5 kg. Halsen är också lite lätt flammig på baksidan om man gillar sånt. Årsmodellen är -95. Så här ser den ut:  Micke
|
| 20 Aug 2007, 16:01 |
|
 |
|
guitarowner
Joined: 10 Jun 2005, 00:29 Posts: 686 Location: Stockholm
|
Jo jag kollade lite gamla säljtrådar mm med ditt namn sent i går kväll och hittade den här stratan där, såld 2004 för 3500?? 
|
| 20 Aug 2007, 16:18 |
|
 |
|
dimman
Joined: 05 Mar 2005, 00:01 Posts: 1443 Location:
|
Jag minns inte vad jag gav för den, men det kan nog stämma att jag gav 3500. Men fina Fender gitarrer är som årgångsvin, dom blir inte billigare för att dom blir äldre. Allvarligt talat det är ett så fint ex av Stratocaster så även om jag gav 3500 så släpper jag inte den för dom pengarna idag. 4500:- och (med en tår i ögat) så är den din.
Dimman
|
| 21 Aug 2007, 17:34 |
|
 |
|
dimman
Joined: 05 Mar 2005, 00:01 Posts: 1443 Location:
|
SÅLD TILL LASSE.O.KIRUNA FÖR 5000 KR/HAN PROVSPELADE DEN I 10 MIN SEDAN VAR HAN HELSÅLD.
DIMMAN
|
| 27 Aug 2007, 17:32 |
|
 |
|
guitarowner
Joined: 10 Jun 2005, 00:29 Posts: 686 Location: Stockholm
|
Ok, vilken Lasse(Ljudbojennick)?? Jag saknar nämligen 1 gammal gura, vet att den försvann mot Norrbotten för dryga året sedan. 
|
| 27 Aug 2007, 18:11 |
|
|
|
Page 1 of 1
|
[ 9 posts ] |
|
Who is online |
Users browsing this forum: No registered users and 11 guests |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
|
 |
|