Ljudbojen.com
https://ljudbojen.com/

Defekt gitarr
https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=2&t=11453
Page 1 of 1

Author:  Malos [ 07 Jul 2007, 19:15 ]
Post subject:  Defekt gitarr

Billig elgitarr köpes, helst stratamodell, men det går bra med vad som.
Gör inget om den är sönder eller sliten...

Alla erbjudande är välkomna!

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/