anders64 wrote:
Hörrö...din tok...det kan jag väl inte göra om det är en Phaser jag ska ha...öhhh...den där lät ju inget ballt...asså..den lät ju bra men inte de jag vill ha
TA HIT EN PHASER FÖR BÖVULEN
Ja ja ja.. Du får köpa min Boss PH-2 bara för att du tjatar så föb*nnat [:D][;)]
Jag ska ändå köpa en MXR Phase90 enbart av estetiska skäl så.
----------------------------
<font color="green"><b>"No I'm no, I'm no superman"</b></font id="green">