| Ljudbojen.com https://ljudbojen.com/ |
|
| Rackdist/effekt. https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=2&t=10202 |
Page 1 of 1 |
| Author: | aliendealer [ 05 Aug 2006, 01:47 ] |
| Post subject: | Rackdist/effekt. |
Gärna en roland GP-100 eller liknande. Med dist, effekter typ reverb, delay osv Visa mig vad ni har så tar vi det därifrån. Kan tänka mig att byta med min Rocktron Piranha (finns under säljes) Kitte "Beware of the AlienDealers ! ! !" |
|
| Author: | aliendealer [ 19 Aug 2006, 23:25 ] |
| Post subject: | |
är det ingen Bojare som sitter och ruvar på något jag söker?? ta en titt till i garderoben, vill inte masa mig till affären i detta fallet <img src=icon_smile.gif border=0 align=middle> "Beware of the AlienDealers ! ! !" |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|