Ljudbojen.com
https://ljudbojen.com/

Fender Telecaster Classic
https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=2&t=10069
Page 1 of 1

Author:  toandfro [ 19 Jul 2006, 10:01 ]
Post subject:  Fender Telecaster Classic

Någon som har en Fender Telecaster Classic (Japan eller Mexico) till salu? <img src=icon_smile_tongue.gif border=0 align=middle>

Är intresserad av de flesta men de mest intressanta är ändå en vit 60´s tele eller en svart custom ´62.

Author:  Joshunznera [ 19 Jul 2006, 10:26 ]
Post subject: 

Jag har en sprillans svart Custom 62 med Texas specials. Crafted in Japan år 2005 och i min ägo från start. Oerhört lite använd. Kan ev säljas för 6000 om jag lyckas skilja mig från den. MAila mig i så fall (kan inte svara förrän på fredag iofs)

-----------------

<img src="http://smilies.f-o-o-l.de/crazy.gif" border=0>The beat goes on and I´m so wrong

Author:  toandfro [ 19 Jul 2006, 10:32 ]
Post subject: 

Joshunznera - Du har mail. <img src=icon_smile.gif border=0 align=middle>

Author:  toandfro [ 30 Jul 2006, 16:15 ]
Post subject: 

Joshunzera - Du har mail igen. <img src=icon_smile.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_blush.gif border=0 align=middle>

Author:  toandfro [ 30 Jul 2006, 20:36 ]
Post subject: 

Fast om du inte har kvar den längre så får jag väl skylla mig själv antar jag. <img src=icon_smile_shy.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_sad.gif border=0 align=middle>

Author:  Joshunznera [ 31 Jul 2006, 08:49 ]
Post subject: 

jorå den är kvar, men mailen studsar hos dig..

-----------------

<img src="http://smilies.f-o-o-l.de/crazy.gif" border=0>The beat goes on and I´m so wrong

Author:  toandfro [ 31 Jul 2006, 09:18 ]
Post subject: 

<BLOCKQUOTE id=quote><font size=1 face="Verdana, Arial, Helvetica" id=quote>quote:<hr height=1 noshade id=quote>
jorå den är kvar, men mailen studsar hos dig..
<hr height=1 noshade id=quote></BLOCKQUOTE id=quote></font id=quote><font face="Verdana, Arial, Helvetica" size=2 id=quote>

Mail tillbaks. <img src=icon_smile.gif border=0 align=middle>

Author:  Joshunznera [ 31 Jul 2006, 09:29 ]
Post subject: 

<BLOCKQUOTE id=quote><font size=1 face="Verdana, Arial, Helvetica" id=quote>quote:<hr height=1 noshade id=quote>
<BLOCKQUOTE id=quote><font size=1 face="Verdana, Arial, Helvetica" id=quote>quote:<hr height=1 noshade id=quote>
jorå den är kvar, men mailen studsar hos dig..
<hr height=1 noshade id=quote></BLOCKQUOTE id=quote></font id=quote><font face="Verdana, Arial, Helvetica" size=2 id=quote>

Mail tillbaks. <img src=icon_smile.gif border=0 align=middle>


<hr height=1 noshade id=quote></BLOCKQUOTE id=quote></font id=quote><font face="Verdana, Arial, Helvetica" size=2 id=quote>

det ser ut som att mailen till dig inte kommer fram. Om du inte fått ngt mail kan du ringa mig på: noll sju noll tre 858580

-----------------

<img src="http://smilies.f-o-o-l.de/crazy.gif" border=0>The beat goes on and I´m so wrong

Author:  toandfro [ 31 Jul 2006, 09:37 ]
Post subject: 

Oj knepigt...men det kanske dyker upp om en stund.

Author:  toandfro [ 31 Jul 2006, 10:24 ]
Post subject: 

Så...nu har du mail i lådan igen. <img src=icon_smile.gif border=0 align=middle>

Author:  Joshunznera [ 31 Jul 2006, 10:48 ]
Post subject: 

Såja, case closed. Mycket meddelanden om mail blev det <img src=icon_smile.gif border=0 align=middle>

Och för er som är nyfikna av er: en Tele mindre hos Josh

-----------------

<img src="http://smilies.f-o-o-l.de/crazy.gif" border=0>The beat goes on and I´m so wrong

Author:  Spider-Man [ 31 Jul 2006, 11:43 ]
Post subject: 

Hm... då kan jag passa på att kladda lite i tråden, och uttrycka min förvåning... jag trodde aldrig att du skulle sälja den där... grattis Toadnfro.... det där är nog en kanongura, om man gillar teles...

<img src="http://img.photobucket.com/albums/v703/wallcrawler/373280911441fb379b4f31.gif" border=0>Spider-Man 3 - Summer 2007<img src="http://img.photobucket.com/albums/v703/wallcrawler/373280911441fb379b4f31.gif" border=0>

Author:  toandfro [ 31 Jul 2006, 11:56 ]
Post subject: 

Det känns jättebra måste jag säga, har länge drömt om en sådan där.

Jag får väl trösta Josh med att den kommer till att bra hem. <img src=icon_smile.gif border=0 align=middle>

Author:  Joshunznera [ 31 Jul 2006, 12:06 ]
Post subject: 

<BLOCKQUOTE id=quote><font size=1 face="Verdana, Arial, Helvetica" id=quote>quote:<hr height=1 noshade id=quote>
Hm... då kan jag passa på att kladda lite i tråden, och uttrycka min förvåning... jag trodde aldrig att du skulle sälja den där... grattis Toadnfro.... det där är nog en kanongura, om man gillar teles...

<img src="http://img.photobucket.com/albums/v703/wallcrawler/373280911441fb379b4f31.gif" border=0>Spider-Man 3 - Summer 2007<img src="http://img.photobucket.com/albums/v703/wallcrawler/373280911441fb379b4f31.gif" border=0>
<hr height=1 noshade id=quote></BLOCKQUOTE id=quote></font id=quote><font face="Verdana, Arial, Helvetica" size=2 id=quote>

jag hade ju två likadana, så SÅÅÅ svårt var det ju inte att sälja <img src=icon_smile_wink.gif border=0 align=middle>

-----------------

<img src="http://smilies.f-o-o-l.de/crazy.gif" border=0>The beat goes on and I´m so wrong

Author:  toandfro [ 31 Jul 2006, 14:06 ]
Post subject: 

Oki, så du har kvar den andra alltså?

Author:  toandfro [ 31 Jul 2006, 16:12 ]
Post subject: 

Jag måste säga att tankarna går till en sån här när jag kollar på gitarren. <img src=icon_smile.gif border=0 align=middle>

<img src="http://img1.travelblog.org/Photos/12674/59158/f/342070-Dad-and-Guiness-0.jpg" border=0>

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/