| Ljudbojen.com https://ljudbojen.com/ |
|
| Fender Telecaster Classic https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=2&t=10069 |
Page 1 of 1 |
| Author: | toandfro [ 19 Jul 2006, 10:01 ] |
| Post subject: | Fender Telecaster Classic |
Någon som har en Fender Telecaster Classic (Japan eller Mexico) till salu? <img src=icon_smile_tongue.gif border=0 align=middle> Är intresserad av de flesta men de mest intressanta är ändå en vit 60´s tele eller en svart custom ´62. |
|
| Author: | Joshunznera [ 19 Jul 2006, 10:26 ] |
| Post subject: | |
Jag har en sprillans svart Custom 62 med Texas specials. Crafted in Japan år 2005 och i min ägo från start. Oerhört lite använd. Kan ev säljas för 6000 om jag lyckas skilja mig från den. MAila mig i så fall (kan inte svara förrän på fredag iofs) ----------------- <img src="http://smilies.f-o-o-l.de/crazy.gif" border=0>The beat goes on and I´m so wrong |
|
| Author: | toandfro [ 19 Jul 2006, 10:32 ] |
| Post subject: | |
Joshunznera - Du har mail. <img src=icon_smile.gif border=0 align=middle> |
|
| Author: | toandfro [ 30 Jul 2006, 16:15 ] |
| Post subject: | |
Joshunzera - Du har mail igen. <img src=icon_smile.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_blush.gif border=0 align=middle> |
|
| Author: | toandfro [ 30 Jul 2006, 20:36 ] |
| Post subject: | |
Fast om du inte har kvar den längre så får jag väl skylla mig själv antar jag. <img src=icon_smile_shy.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_sad.gif border=0 align=middle> |
|
| Author: | Joshunznera [ 31 Jul 2006, 08:49 ] |
| Post subject: | |
jorå den är kvar, men mailen studsar hos dig.. ----------------- <img src="http://smilies.f-o-o-l.de/crazy.gif" border=0>The beat goes on and I´m so wrong |
|
| Author: | toandfro [ 31 Jul 2006, 09:18 ] |
| Post subject: | |
<BLOCKQUOTE id=quote><font size=1 face="Verdana, Arial, Helvetica" id=quote>quote:<hr height=1 noshade id=quote> jorå den är kvar, men mailen studsar hos dig.. <hr height=1 noshade id=quote></BLOCKQUOTE id=quote></font id=quote><font face="Verdana, Arial, Helvetica" size=2 id=quote> Mail tillbaks. <img src=icon_smile.gif border=0 align=middle> |
|
| Author: | Joshunznera [ 31 Jul 2006, 09:29 ] |
| Post subject: | |
<BLOCKQUOTE id=quote><font size=1 face="Verdana, Arial, Helvetica" id=quote>quote:<hr height=1 noshade id=quote> <BLOCKQUOTE id=quote><font size=1 face="Verdana, Arial, Helvetica" id=quote>quote:<hr height=1 noshade id=quote> jorå den är kvar, men mailen studsar hos dig.. <hr height=1 noshade id=quote></BLOCKQUOTE id=quote></font id=quote><font face="Verdana, Arial, Helvetica" size=2 id=quote> Mail tillbaks. <img src=icon_smile.gif border=0 align=middle> <hr height=1 noshade id=quote></BLOCKQUOTE id=quote></font id=quote><font face="Verdana, Arial, Helvetica" size=2 id=quote> det ser ut som att mailen till dig inte kommer fram. Om du inte fått ngt mail kan du ringa mig på: noll sju noll tre 858580 ----------------- <img src="http://smilies.f-o-o-l.de/crazy.gif" border=0>The beat goes on and I´m so wrong |
|
| Author: | toandfro [ 31 Jul 2006, 09:37 ] |
| Post subject: | |
Oj knepigt...men det kanske dyker upp om en stund. |
|
| Author: | toandfro [ 31 Jul 2006, 10:24 ] |
| Post subject: | |
Så...nu har du mail i lådan igen. <img src=icon_smile.gif border=0 align=middle> |
|
| Author: | Joshunznera [ 31 Jul 2006, 10:48 ] |
| Post subject: | |
Såja, case closed. Mycket meddelanden om mail blev det <img src=icon_smile.gif border=0 align=middle> Och för er som är nyfikna av er: en Tele mindre hos Josh ----------------- <img src="http://smilies.f-o-o-l.de/crazy.gif" border=0>The beat goes on and I´m so wrong |
|
| Author: | Spider-Man [ 31 Jul 2006, 11:43 ] |
| Post subject: | |
Hm... då kan jag passa på att kladda lite i tråden, och uttrycka min förvåning... jag trodde aldrig att du skulle sälja den där... grattis Toadnfro.... det där är nog en kanongura, om man gillar teles... <img src="http://img.photobucket.com/albums/v703/wallcrawler/373280911441fb379b4f31.gif" border=0>Spider-Man 3 - Summer 2007<img src="http://img.photobucket.com/albums/v703/wallcrawler/373280911441fb379b4f31.gif" border=0> |
|
| Author: | toandfro [ 31 Jul 2006, 11:56 ] |
| Post subject: | |
Det känns jättebra måste jag säga, har länge drömt om en sådan där. Jag får väl trösta Josh med att den kommer till att bra hem. <img src=icon_smile.gif border=0 align=middle> |
|
| Author: | Joshunznera [ 31 Jul 2006, 12:06 ] |
| Post subject: | |
<BLOCKQUOTE id=quote><font size=1 face="Verdana, Arial, Helvetica" id=quote>quote:<hr height=1 noshade id=quote> Hm... då kan jag passa på att kladda lite i tråden, och uttrycka min förvåning... jag trodde aldrig att du skulle sälja den där... grattis Toadnfro.... det där är nog en kanongura, om man gillar teles... <img src="http://img.photobucket.com/albums/v703/wallcrawler/373280911441fb379b4f31.gif" border=0>Spider-Man 3 - Summer 2007<img src="http://img.photobucket.com/albums/v703/wallcrawler/373280911441fb379b4f31.gif" border=0> <hr height=1 noshade id=quote></BLOCKQUOTE id=quote></font id=quote><font face="Verdana, Arial, Helvetica" size=2 id=quote> jag hade ju två likadana, så SÅÅÅ svårt var det ju inte att sälja <img src=icon_smile_wink.gif border=0 align=middle> ----------------- <img src="http://smilies.f-o-o-l.de/crazy.gif" border=0>The beat goes on and I´m so wrong |
|
| Author: | toandfro [ 31 Jul 2006, 14:06 ] |
| Post subject: | |
Oki, så du har kvar den andra alltså? |
|
| Author: | toandfro [ 31 Jul 2006, 16:12 ] |
| Post subject: | |
Jag måste säga att tankarna går till en sån här när jag kollar på gitarren. <img src=icon_smile.gif border=0 align=middle> <img src="http://img1.travelblog.org/Photos/12674/59158/f/342070-Dad-and-Guiness-0.jpg" border=0> |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|