 |
 |
 |
|
Page 1 of 1
|
[ 9 posts ] |
|
| Author |
Message |
|
Danelectro
Joined: 08 Apr 2005, 16:09 Posts: 405 Location: Gävleborg
|
 Svajspak - typ Bigsby
Hallåj & god fortsättning !
Jag behöver en svajarm av ,typ ,bigsbyform. Behöver inte vara exakt en sådan men liknande.
Är det någon som har en över?
//Dan
|
| 02 Jan 2008, 13:54 |
|
 |
|
faellman
Joined: 12 Aug 2002, 13:11 Posts: 2032 Location: Stockholm
|
Jag har en kromad nånstans - men frågan är bara var?? [:o)] Ska leta lite i vrårna därhemma ikväll så får vi se om den dyker upp. MVH faellman <i><font size=1>oO0Oo URL: http://www.audiostreet.net/mrfaellman</font id=size1>"]
|
| 02 Jan 2008, 14:32 |
|
 |
|
Danelectro
Joined: 08 Apr 2005, 16:09 Posts: 405 Location: Gävleborg
|
Perfekt ![:)].....Kromad skall den ju vara...glömde att skriva det[:I]
Det är kanske något du behöver som jag har?
//Dan
|
| 02 Jan 2008, 15:01 |
|
 |
|
faellman
Joined: 12 Aug 2002, 13:11 Posts: 2032 Location: Stockholm
|
Letade i en halvtimme igår, men hittate den inte [xx(] Ska leta mer i helgen MVH faellman <i><font size=1>oO0Oo URL: http://www.audiostreet.net/mrfaellman</font id=size1>"]
|
| 03 Jan 2008, 14:42 |
|
 |
|
Danelectro
Joined: 08 Apr 2005, 16:09 Posts: 405 Location: Gävleborg
|
"Ordning och reda är livskvalitet" brukar min kära fruga säga när jag förbrilt letar i mina junklådor efter reservdelar. Lägg inte ner för mycket energi på att leta, jag har en tafflig lösning så länge.
Ha det gott
//Dan
|
| 03 Jan 2008, 14:44 |
|
 |
|
faellman
Joined: 12 Aug 2002, 13:11 Posts: 2032 Location: Stockholm
|
Nu jäklar har jag letat på alla möjliga och omöjliga ställen, men den lyckas fortfarande hålla sig gömd och oupptäckt [:0][:(!] Sorry, Ska hålla dig i minnet om/när den dyker upp MVH faellman <i><font size=1>oO0Oo URL: http://www.audiostreet.net/mrfaellman</font id=size1>"]
|
| 08 Jan 2008, 10:30 |
|
 |
|
Danelectro
Joined: 08 Apr 2005, 16:09 Posts: 405 Location: Gävleborg
|
Hallåj!
Tack för ditt engagemnang. Dyker den upp så får du gärna tjoa till
Ha det bra
//Dan
|
| 08 Jan 2008, 10:33 |
|
 |
|
faellman
Joined: 12 Aug 2002, 13:11 Posts: 2032 Location: Stockholm
|
Jahaja - då behagade den plötsligt dyka upp...[8D][:D]  MVH faellman <i><font size=1>oO0Oo URL: http://www.audiostreet.net/mrfaellman</font id=size1>"]
|
| 04 Apr 2008, 10:16 |
|
 |
|
Danelectro
Joined: 08 Apr 2005, 16:09 Posts: 405 Location: Gävleborg
|
Kanon.
Har svarat via mailen
//Dan
|
| 07 Apr 2008, 08:57 |
|
|
|
Page 1 of 1
|
[ 9 posts ] |
|
Who is online |
Users browsing this forum: No registered users and 16 guests |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
|
 |
|