View unanswered posts | View active topics It is currently 24 Jun 2026, 06:28



Reply to topic  [ 9 posts ] 
Svajspak - typ Bigsby 
Author Message

Joined: 08 Apr 2005, 16:09
Posts: 405
Location: Gävleborg
Post Svajspak - typ Bigsby
Hallåj & god fortsättning !

Jag behöver en svajarm av ,typ ,bigsbyform.
Behöver inte vara exakt en sådan men liknande.

Är det någon som har en över?

//Dan


02 Jan 2008, 13:54
Profile
User avatar

Joined: 12 Aug 2002, 13:11
Posts: 2032
Location: Stockholm
Post 
Jag har en kromad nånstans - men frågan är bara var?? [:o)]

Ska leta lite i vrårna därhemma ikväll så får vi se om den dyker upp.

MVH faellman

<i><font size=1>oO0Oo URL: http://www.audiostreet.net/mrfaellman</font id=size1>"]


02 Jan 2008, 14:32
Profile WWW

Joined: 08 Apr 2005, 16:09
Posts: 405
Location: Gävleborg
Post 
Perfekt ![:)].....Kromad skall den ju vara...glömde att skriva det[:I]


Det är kanske något du behöver som jag har?


//Dan


02 Jan 2008, 15:01
Profile
User avatar

Joined: 12 Aug 2002, 13:11
Posts: 2032
Location: Stockholm
Post 
Letade i en halvtimme igår, men hittate den inte [xx(]

Ska leta mer i helgen

MVH faellman

<i><font size=1>oO0Oo URL: http://www.audiostreet.net/mrfaellman</font id=size1>"]


03 Jan 2008, 14:42
Profile WWW

Joined: 08 Apr 2005, 16:09
Posts: 405
Location: Gävleborg
Post 
"Ordning och reda är livskvalitet" brukar min kära fruga säga när jag förbrilt letar i mina junklådor efter reservdelar.
Lägg inte ner för mycket energi på att leta, jag har en tafflig lösning så länge.

Ha det gott

//Dan


03 Jan 2008, 14:44
Profile
User avatar

Joined: 12 Aug 2002, 13:11
Posts: 2032
Location: Stockholm
Post 
Nu jäklar har jag letat på alla möjliga och omöjliga ställen, men den lyckas fortfarande hålla sig gömd och oupptäckt [:0][:(!]

Sorry, Ska hålla dig i minnet om/när den dyker upp


MVH faellman

<i><font size=1>oO0Oo URL: http://www.audiostreet.net/mrfaellman</font id=size1>"]


08 Jan 2008, 10:30
Profile WWW

Joined: 08 Apr 2005, 16:09
Posts: 405
Location: Gävleborg
Post 
Hallåj!

Tack för ditt engagemnang. Dyker den upp så får du gärna tjoa till

Ha det bra

//Dan


08 Jan 2008, 10:33
Profile
User avatar

Joined: 12 Aug 2002, 13:11
Posts: 2032
Location: Stockholm
Post 
Jahaja - då behagade den plötsligt dyka upp...[8D][:D]

Image

MVH faellman

<i><font size=1>oO0Oo URL: http://www.audiostreet.net/mrfaellman</font id=size1>"]


04 Apr 2008, 10:16
Profile WWW

Joined: 08 Apr 2005, 16:09
Posts: 405
Location: Gävleborg
Post 
Kanon.

Har svarat via mailen

//Dan


07 Apr 2008, 08:57
Profile
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 9 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 16 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software.